Egy hét telt el a sikátoros incidens óta.
Dante arcán azóta egy rókamosoly és egy lila monokli figyelhető meg. A lila foltot Math-nek köszönheti – hisz mint kiderült, amikor elfutottam, Mathie kissé átmaszkírozta Spardát, ő megúszta sérülés nélkül.Most a fák alatt ülünk a kettészakadt táborral, és beszélgetünk a közeledő koncertről. Szandi és Leander jegye megvan. Mi Greggel – mint a régi szép időkben, együtt vesszük meg a koncert előtti leárazáson. Math... na igen, ő érdekes kérdés. Az apja állítólag a roadja a bandának, vagyis ingyenesen megy.
Becsöngetésig ezt a témát boncoljuk és szokásunkhoz híven késünk az óráról.
Pszichológia és filozófia fakt, ami már egy hónapja nem volt. A tanárnő kificamította a bokáját, amikor a munkába futott. Hiába mondom, nem hiszi el, hogy kell már egy kocsi. De mikor hallgat az ember a lányára? Nem? De térjünk vissza az alaptémára.5 perces késéssel beértünk, amit anyu szép szúrós szemmel díjazott.
– Ms. Ai, még egy késés és be se kell jönnie az órámra!
Hiába vagyok a lánya, velem a legszigorúbb, állítólag azért, hogy példát statuáljon.
Néhány minutummal utánam beesik Szandi, és dorgálások közepette leül, majd amint Math beér – síri csend, ami mindenkit meglep, így egy emberként nézünk a katedrára, ahol szinte halálra rémülve áll anyám, aki Math-et nézi...– Linda néni, jól tetszik lenni? – szólal meg Szandi kissé ijedt hangon, amire azonnal odakapja a fejét anyum.
– K... köszönöm kérdésed Szandi, jól vagyok. Most pedig Matthew, ülj le Ayame mellé – amit meghallva majdnem nyakon köptem Szandit topjoy-jal. Honnan tudja Math nevét? Hiányzott, mikor beiratkozott.
Egész nap ezen gondolkodtam volna, ha amint leül Math, nem kezd el csikizni, ami miatt a tanárnő a hetedik szólás után egy hangos csattanással a padunkra csapta a vonalzót és kitessékelt minket.Amint kiértünk, Malik felém fordult.
– Ez a tanár mindig ilyen?
– Nem... Általában jófej és engedékeny szokott lenni...
"Valami nem stimmel vele,este kiderítem" – ezzel a gondolattal sétálok ki Math-tel az udvarra és állunk neki kajálni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Érdekes játszma
Romansaadott egy suli egy teljesen átlagos suli, teljesen átlagos tanulokkal. miben más mint a többi school live sztori? semmiben mégis de mégis más, mert a főszereplő te is lehetnél ,itt nem biztos a happy vég Bármi egyezés más sztorikkal csak a véletlen...