Nagyot nyelve és megfogva egyik oldalt Greg, másik oldalt Merci kezét, továbbmentünk a piákhoz, amit Greg azonnal megszólt.
– Cica, nehogy megint sokat igyál!
– Nyugi már, nem lesz baj!! – zárom le a vitát, ledöntve egy feles töményt.Nekiállunk ismerősöket keresni, bár mi Mercivel néha lemaradunk a fiúktól inni. A két srácot szem elől tévesztve leülünk egy asztalhoz, ahol a srácnak nagyon bejön a barátnőm, így fogom magam, és egy óvszert és egy bicskát a kezébe nyomva lelépek (bicska ha akarata ellenére akarja a srác, óvszer ha ő is akarja), tovább bolyongok – nem tudva, hányadik pohárnál tartok.
Menet közben, mikor egy férfi mellkasnak ütközök, majd fehér haj hullik rám és felnézek.
– B... bocsi.
– Megbocsátok Aya, hadd mutassam be a barátnőm, Naomit... – mutat ekkor egy szép punkra, majd aki mellette volt.
– Szép... összeilletek....Gyorsan kisietek a az utcára, keresve a kocsit, de végül leülök a padkára sírva. Benyomódik mellettem a fű – egyik oldalról Math, másik oldalról Szandi ölel át, majd hallkan megszólal Malik.
– Nyugi, ha akarod mehetünk, mindent láttunk. Megértjük, ha menni akarsz.
Fiúhoz bújva bólogatom a "NEM"-et.– Bármennyire is jól esik, tudom, hogy még maradni akartok. Meg kell mutatnom neki, hogy boldog vagyok nélküle, ha még nem is – a mondandóm végén homlokon puszil Math, és Szandi is megölel, majd egyszerre szólalnak meg.
– Ha bajod esik miatta, megverjük.Math-tel cigizünk, majd befelé menet összeszedjük a többieket, és úgy folytatjuk az estét. Büszkén, kissé törött szívvel, de felemelt fejjel.
Vigyorogva lépek fel a táncparketre Greggel – mellettük elhaladva, azzal a gondolattal:
"Remélem mellette tényleg boldog leszel, Kisróka"
ESTÁS LEYENDO
Érdekes játszma
Romanceadott egy suli egy teljesen átlagos suli, teljesen átlagos tanulokkal. miben más mint a többi school live sztori? semmiben mégis de mégis más, mert a főszereplő te is lehetnél ,itt nem biztos a happy vég Bármi egyezés más sztorikkal csak a véletlen...