Okropne szkło {3}

778 67 6
                                    

-Uwielbiasz to robić, co?- warknął, ciągnąc chłopaka za włosy, zmuszając go jednocześnie do tego, by wziął w swoje usta więcej. - Kochasz być moją podnietą, którą tak kocham pieprzyć- Jimin odsunął się od Mina, patrząc na jego penisa, na którym została odrobina jego szminki. -Dlaczego przestałeś?

-Bo dziś nie mam ochoty na zabawę w bycie twoją dziwką. Masz się mną zająć tak, jak wtedy, gdy przyszedłeś do mnie po raz pierwszy. Masz mi pokazać jak to jest przeżywać najlepszy orgazm w życiu- wymruczał, siadając na udach lekko zdezorientowanego mężczyzny. - Już nie pamiętasz jak wyglądał nasz pierwszy raz?- szepnął, powoli rozpinając koszulę mężczyzny. - No bo wiesz, jak ciebie przy mnie nie ma, to dotykam się, myśląc właśnie o nim- po plecach bruneta przeszły ciarki, gdy słyszał te wszystkie perwersyjne rzeczy o których mówił Park.

-Wtedy byłem taki...

-Chętny, by sprawić mi największą przyjemność w życiu- uśmiechnął się, obcałowując szyję kochanka. -A dziś chcę powtórkę.

-Dobrze, będę dziś zwracał uwagę tylko na ciebie- zmienił ich pozycję, kładąc Jimina na miękkim, zapadającym się pod ich ciężarem materacu. Zaczął wyznaczać sobie mokrą ścieżkę wzdłuż odkrytego torsu rudzielca, co jakiś czas lekko podgryzając skórę w tych wrażliwszych miejscach. Umiejscowił jedną dłoń między pośladkami chłopaka, mocno naciskając na zabawkę, która wciąż w nim była. Materiał czarnej, eleganckiej bielizny oraz kabaretki wcale nie utrudniały tego zadania. Czarny jeans którego się pozbyli już na samym początku, leżał samotnie na podłodze, czekając, aż dołączą do niego (już rozpięte) spodnie oraz koszula Mina.

-Kocham twoje palce. Nie chcesz nimi zastąpić tego okropnego szkła?- westchnął Park, przyciągając do krótkiego pocałunku biznesmena, który wciąż zabawiał się zatyczką, lekko ją wyciągając, by po chwili mocniej wcisnąć. -Uh, proszę cię, wyjmij to ze mnie.

-No już, spokojnie, nie niecierpliw się tak, śliczny. Przecież mamy dla siebie całą noc- mruknął, przypominając sobie, że jeszcze przed chwilą to on tak bardzo się ze wszystkim spieszył. Wsunął dłoń pod bieliznę tego rozkosznego chłopaka, aby pozbyć się "okropnego szkła". -Jeny, przecież to jest maleńkie.

-Gdyby było większe, nie mógłbym normalnie chodzić czy siedzieć- powiedział, lekko wiercąc się pod ciałem kochanka. Yoongi odłożył na bok zabawkę, sięgając po lubrykant, który był spakowany do torby, którą Min zawsze miał ze sobą, gdy odwiedzał Jimina.

-Oj, no już, wiem, że czujesz się pusty, mój piękny.- powiedział cicho, gdy Park wydał z siebie niezidentyfikowany dźwięk.- Zaraz to zmienię- uśmiechnął się, nawilżając palce, którymi już po chwili kręcił kółeczka wokół najwrażliwszych sfer rudzielca. Kabaretki były cudowne, ze względu na to, że w dużych oczkach spokojnie mieściło się to, co miało. Starszy więc nie musiał rezygnować z oglądania Jimina w tej seksownej części ubioru, wciąż mogąc go pieścić.

-Mógłbyś, proszę się ze mną nie droczyć?- zacisnął rączkę na jego nadgarstku, chcąc nakierować dłoń mężczyzny na swoje wejście. - Mam już dość podchodów- Min pochylił się, całując podbrzusze kochanka, zatapiając się w niego gorącu dwoma palcami. - O cholera- syknął, nie puszczając ręki biznesmena. Wolał mieć wszystko pod kontrolą, bo brunet był w takich chwilach nieobliczalny. Park odchylił głowę do tyłu, gdy jego okryty bielizną członek zaczął być obcałowywany i leciutko podgryzany. Tak, to było to, na co czekał pięć dni. Yoongi, jak to on wykonywał nieziemsko powolne ruchy, dlatego to Jimin postanowił narzucić tempo, wykonując płynne ruchy biodrami, by w końcu poczuć to, czego potrzebował.

-Kocham twoje ciało i to, że jest piątkowa noc a ja mogę być tu jeszcze tyle czasu.

---
Hi
UWAGA WYKŁAD O ZATYCZKACH ANALNYCH

Poświęciłam 40 minut swojego życia, by czytać artykuły o zatyczkach analnych, noszeniu ich co dzień i tego, z jakiego muszą być materiału.

Więc żeby można było je nosić dłuższą chwilę a nie tylko podczas samej stymulacji czy stosunku, muszą być wykonane ze szkła lub innych tego typu tworzyw, które nie wywołują alergii czy podrażnień. Śmieszna sprawa, bo są nawet zatyczki, przeznaczone tylko i wyłącznie dla mężczyzn i mają całkowicie inny kształt niż te dla kobiet.
Dziękuję za uwagę

loVemelikeudo

Cheap Thrills [ yoonmin] Where stories live. Discover now