Στον υπέροχο κόσμο της

5.8K 532 190
                                    

Η Παρασκευή χτυπά την πόρτα διστακτικά. Έχει αρχαία αυτή την ώρα. Ο καθηγητής είναι ένας άντρας γύρω στα πενήντα που πάντα για κάποιο λόγο φοράει πάντα τα ίδια ρούχα και  είναι πολύ αυστηρός. Ελπίζει να μην την διώξει για την καθυστέρηση. Δεν θέλει να του δίνει δικαιώματα.

Χτυπά διστακτικά ακόμη μια φορά και ανοίγει την πόρτα.

Στο βάθος είναι ο καθηγητής. Βγάζει τα γυαλιά του και την κοιτά συνοφρυωμένος.

"Το κουδούνι για μέσα χτύπησε εδώ και πέντε λεπτά" την κοιτάει εκνευρισμένος στα μάτια. 

"Ζητάω συγνώμη..είχα κάποιο θέμα..ε..γυναικείο...γυναικολογικό?" του χαμογελά ντροπαλά. Συνήθως τέτοιες δικαιολογίες πιάνουν.

Τα αγόρια της τάξης γελάνε , ο καθηγητής της κάνει νεύμα να περάσει μέσα και εκείνη με σκυμμένο το κεφάλι πάει και κάθεται στο θρανίο της. 

Η Τζο την κοιτά αναστατωμένη.

"Όλα καλά??" την ρωτά χαμηλόφωνα. Δυο ώρες τώρα έχει αγχωθεί για την φίλη της . Δεν ήξερε τι να υποθέσει και αισθανόταν άσχημα που την άφησε μόνη. Ήταν περίεργο που ο Ματέο την πλησίασε..εκείνος ούτε που ξέρει την ύπαρξη της Παρασκευής. Τι άλλαξε ξαφνικά? Κάτι δεν της άρεσε.. Στον τρόπο που την κοίταξε. Ξεφυσά αγχωμένα. Ελπίζει να κάνει λάθος. 

"Αχ Τζο ..έχω πεθάνει" δεν την κοιτά στα μάτια, βγάζει τα βιβλία της έξω, την κασετίνα της και κοιτά τον καθηγητή.

"Σήμερα θα έχουμε διαγώνισμα..πάω να φωτοτυπήσω το τεστ κι έρχομαι, εσείς φρόνιμα" τον βλέπει να φεύγει απο την αίθουσα ενώ ακούγεται απ' όλη την τάξη μουρμουρητά.

"Είμαι αδιάβαστη..θα βάλει ρήματα είμαι σίγουρη.." ανοίγει το βιβλίο και γρήγορα αντιγράφει στην παλάμη της τις πιο δύσκολες κλίσεις ρημάτων. Δεν συνηθίζει να αντιγράφει..αλλά αυτή την στιγμή είναι δύσκολο να θυμηθεί το οτιδήποτε απο αρχαία.

"Μίλα ρε Παρασκευούλα " της λέει η Τζο και της τραβά το στυλό απο το χέρι. Μισό ρήμα πρόλαβε να αντιγράψει.

Κοιτάει γύρω της ..και σκύβει προς την Τζο. Της ψιθυρίζει στο αφτί ..νιώθει τα μάγουλα της να κοκκινίζουν μόνο που σκέφτεται τι συνέβη μόλις.

"Με πήγε στους πυλώνες βόλτα και.."

"Παρασκευούλα κάνατε σεξ?" της λέει έντρομα και η Παρασκευή γουρλώνει τα μάτια. Κοιτά γύρω της μην ακούστηκε η λέξη στην τάξη και σκύβει πιο πολύ στο αφτί της Τζό.

H ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang