Nju znaju kao "MAD",postavimo to kao njeno "umetnicko" ime, dobro,mozda bartending mozemo nazvati umetnoscu. U svakom slucaju, ona je jedna od najboljih,poznata I trazena u svom poslu barmena. Sank je sa jedne strane njen,druga strana,uvek druga prica,svega tu ima. To je njen posao,cluberi D.J.-evi, vlasnici jakih lokala je znaju samo kao Mad,koja uzima puno love za svoj posao,ali,sve se isplati visestruko i zato je traze.O privatnom zivotu ona ne govori i to se zna. Posao je posao,moj zivot je moj.
Mad...
Nije lose uradjen ovaj beach club,sank mi se dja, dobro je postavljen,D.J, ooo,lepo se prsi gazda,odlicna kinta za mene,za moju malu seku,kolega koji je povezao pricu isto. Smestaj pristojan. Neko je u ovo dosta ulozio. Samo da se uigra ekipa.Zasto,ali zasto moraju da mi izazivaju stres prvog dana na novom poslu uvek. Gde mi je moja luda sestra (radi u sanku).Klinka,18 godina,uci od mene, neka je,neka sama zaradi prvu kintu,neka uci,neka se i pomuci,trebace joj u zivotu.
Velika seka je povela,Jos more varijanta posla,sve je wooww za nju. Moju Vanilicu. Tetka je htela da me ubije ali je skontala da je ovo dobro za malu. I jeste. Gde je sad, ostavih je pre sat vremena u sobi,aman!Divno,nema mi ni cekera,lik iz magacina mi nije dostavio svu potrebnu robu i vec mi skace pritisak. Novak,moj dobar ortak i kolega je tu, vidi me i zna da kuvam. Zovem magacin na sluzbeni mob i lik mi prijavljuje kako nije stigla sva narucena roba.
Novak:"Ej,Mad relax brate,znas da uvek sve odradimo. Ne besni.
Ja:"Buraz imam petnaest konobara,Malu,tebe,ko mi je jos u sanku ne znam,imamo jednog cekera koji se jos nije pojavio a znamo oboje kakve su ove zureze."
Novak:"Znam Mad,bice ok,znamo se.Usput dobra ti je uniformica,bice tipsa."ode uz osmeh.Realno,bice tipsa sa ovo malo garderobe na meni i Maloj kad dodje,o,da letece lova.Zato keceljice imaju duboke dzepove.Nasmejem se u sebi. Pa radimo u jadrankama jbt,Leto,more,pesak,"tropski barovi". Da ,barovi,ne jedan nego osam. Ja sam u glavnom,naravno,sto mi odgovara zbog love. Sto ima da popadamo od posla nema veze,spavacemo taman kad krene topli deo dana.
Ja:"Oooo,princeza,stize na posao?! Vani,sta si to napravila da kosom, rekla sam ti da cu ja sutra da te ofabam i osisam! Dolazi da te vidim!"
Moja Vani,Vanilica,prilazi uz njoj svojstven kez koji me uvek razoruza i ja proveravam njen novi friz, dobro je,sve uci od mene u hodu. Extreme cut friz,boju odradila full,dobar make up, uniforma top,dobra je. Moja Mala..
Vani:"Opa sis' cuci ti uniforma a?!" Zajebava moj sorts i majcu koji su, znam popunjeni bas"leeepooo" Tetovaze mi se sire na sve strane uniforma ih ne pokriva. Opusteno,bice zbog nasih izgleda full kinte.
Vrummm! Upad na sank kod nas nekolicina momaka,zaposedaju barske stolicu. Tek provaljujem da momke dobro znam,kao i oni mene,Novaka I Malu.
Ja:"Ooo,brt'ici otkud vi?!" Pozdravljamo se svi i grlimo.
Evo svrckamo tamo amo,pa culi,novi klub,znas vec, svratis, vidis,izdominiras. Gotovo svi u glas izgovaraju.
Standard picence? pitam.
Of skroz Mad ubi zega.
Ja:"Mala daj ljudima pice,znas vec."
Mala:"Naravno!"
Ja:"Pisi na papir sve sto izbacimo dok nam vajni ceker ne dodje.Zovem magacin:"Donesi nam led,sad!"Stize led,Novak ispituje oko robe,kaze liku da odmah zove ili za isporuku ili menadzera da on zavrsi. U to banjava lik,vidno umoran.
"Izvinjavam se sto kasnim,ja sam vas ceker, Ninoslav,Nino,drago mi je."
Upoznavanje...
Nino:"Mogu jedan Red Bull da dobijem mrtav sam juce je bilo haoticno oko pripreme,kao i prethodnih dana."
Ja:"Zao mi je ne mozes,nije stigla sva roba jos.Ali,povadicemo te duplim magnezijumom,dici ce te iz mrtvih.I ,otkucaj ovo sa papira,imamo vec musterije "
Nino:"Sta,kako nije stigla?! Sad cu da sredim to. "
Otkuca racune i izadje. Vraca se:"Za deset minuta stize sve.
Ja:"Konobara,gde su,jos ljudi u sanku,gde su?"
Nino:"Za sank,samo mi, znam,bice tvrdo,pomagacu i ja.Konobare cu sad da resim.Treba da srede frizidere,oni uzimaju sami flasirano, da znate "
Ja:"Ok,ne idu bez proverenog racuna da znas."
Nino:"Podrazumeva se." Ok,bar ovaj lik izgleda zna posao.Odjednom, uglom oka primecujem lika kako prilazi sanku. I to kakvog...Pozdravlja se sa mojim ortacima,Novak izlazi iz sanka pozdravljaju se ko rod rodjeni. Ja gledam i sredjujem pribor za koktele.
Mala me vidi,cuti i osecam da ce me ispitivati.A on...zaigrao mi stomak posle dugo vremena. Dva metra momak, savrsena gradja,sve u fullu,nista napumpano,teretane i slicno,ma vrh,svetlo snedju kosu posvetlelo je sunce,lice mu jos ne vidim,prica sa Novakom,ali profil,veoma obecava. U trenutku se okrece i pogledi nam se srecu.Gleda u moje oci Kao omadjijan,pravim se mirna i gledam u njegove divno duboke i lude plave oci koje isijavaju dok me gleda. Ima sta i da vidi. Crne oci da me mogu biti crnje,takva i kosa,skupljena u visok rep,spusta se do mog realno vrh dupeta.Ali on i dalje gleda otvorenih usta sa blagim osmehom u moje lice,moje pune usne,istaknute jagodice. Malo sminke koju imam samo pojacava utisak. Najzad se sabira (ni ja nisam bolja samo izigravam kulijanu,uvezbano),prilazi mi i sav u nekom soku kaze :"Cao ja sam Damjan."pruza mi ruku prihvatam i maximalno smireno uz blagi osmeh :"Zdravo Damjane,ja sam Mad."
Svi nas gledaju,Novak i Mala samo sto ne prsnu od smeha, ekipa za sankom je zabezeknuta njegovim ponasanjem,znaci opasan utisak sam ostavila.
Novak preuzima:"Damjane,standardno?"
On seda i gledajuci me i dalje izgovara samo:"Aha." Svi ga gledaju, zbunjeni,ovo nije onaj njihov ortak,cak pije isto sto i ekipa. Hmmm...Ko si ti Damjane i kako te ja ne znam do sad a,iste ljude znamo. Vrzma mi se po glavi... Bice ovo luda noc!
💖
Dragi moji,nadam se da vam se dopada prvi deo ove price.Ostavljajte komentare kako vam se svidja,kritikujte,ipak sam nova ovde. Svaki komentar I glas mi znaci,da ovo sto pisem nesto vredi...Hvala!
YOU ARE READING
Iza Pogleda-pauzirana
RomanceSudbina voli da se igra. Omiljena igra u kojoj smo njene marionete je,njena prepletanka. Sudbina,veliko dete koje je uplelo neke slike,tajne,strasti,ljubav u svoje klupko..