Miris mi se polako uvlaci u nozdrve,sve jace... polako me osvaja i natenane otvaram jedno oko,drugo,jos uvek u polusnu... Pridizem se kao da sam iz kome izasla i sedam na krevet. Ne vidim jos nista,pospana,pritom se "cudoviste" od moje kose rastrkalo na sve strane,pada mi po licu te me njeno crnilo jos vise baca u mrak...
Sedim tako,polusvesna i udisem voljeni miris kafe,bez pojma o vremenu, bilo cemu.Protezem se kao macka i zevam...Mljac... Koliko li je sati kad se vec skuvala kafica u nasem stanu...
Cujem Teq kao iz daljine... "Hejjj,sexy,si se to meni probudila."
Ja:"Jeb' se Teq nisam tu." Teq:"Sesi macka i kad spava kao sa fotki Michelin kalendara. Taj sleap set ti bas full cuci." Koji set, veze nemam sta imam na sebi. Podizem ruke da maknem nekako svoju tesko ukrotivu kosu bar da progledam. Sexy set je majcica i sorts sa medvedicima,pamucna varijanta,tinejdzerka "zon".Ja:"Teq ucuti vise,aman ne prcaj od kako sam otvorila oci. Kafa na terasi?"
U prvom planu je Teq, ova iza što je pridržava je moja malenkost, neki after, sa ekipom na stejdžu. Eto, malo da iznenadim.😘❤️❤️Iz sna se javlja i Mala :"Sta se derete lujke, ne moze da se spava od vas" mrmlja bunovna i izvlaci nam glasan smeh.
Ja:"Cuti i spavaj,bar imas sta lepo da sanjas!"
Mala:"Izvinjavam se isprosenoj gdjici." Okrece nam dupe i nastavlja da spava.Jao,Mala platices mi za ovo, mislim se dok se Teq kvarno kikoce u kuhinji. Ne prestajuci sa kikotom iznosi nam kafe na terasu i dobacuje:"Gazdarice,kafa je servirana po vasoj zelji!" Mala krece da se smeje kroz san,Teq isto... Jaooo,zenske,podavicu vas za ovo podjebavanje.Ustajem nekako, trazim cigare,fon,nesto da sakupim kosu,SEBE...shit stvarno sam pogubljena "k'o burek u svemiru".Teq me gleda,smejulji se, zna me i krece da mi dodaje ono sto trazim. Cutim,jeste za smejanje.Napokon sedamo na terasu i cutimo.Motam pljugu a oci su mi na pola "koplja". Uzas...
Nist' ne registrujem vise,palim cigaru i davim se u kafi. Teq zna tacno "moju" kafu,nismo od juce,pa izmedju ostalog kada je dosla u Nis,zivela je kod mene. Nase prijateljstvo je ono,retko pravo.
Primecujem i casu sa magnezijumom, hvatam se za nju kao davljenik i pijem na iskap. :"Pobicu vas Teq za ovo prcanje! Nisam znala nista,sad tek ne znam sta cu. Sto je najgore, maltene ga ne znam, pojavio se na otvaranju.Bas mi je napravio haos i besna sam a, svidja mi se djubre,ne znam gde da bezim!"
Teq:"Ej,koji ti je! Mi koji treba da znamo,znamo,kompromitovao te je medju drugim kolegama,to da,ali,boli te uvce,sad sta god bilo ili ne,prica ce ici, opusteno i pusti neka stvari idu svojim tokom. Znam koja je situacija sa Zeljkom, mozda je ovo nacin da ga konacno izbacis iz svog zivota."
Cutim, znam da je istina sve sto govori,ali...bez tog ali... Damjan ne zna nista o meni,mom privatnom zivotu,mojoj jabukici,mojoj najvecoj radosti u zivotu,mojoj cerkici...Ne zna zamrsene i sjebane price, situacije,moje oziljke. Ili,mozda nesto i zna!Novak? Ma,ne verujem,Novak nije iz te price,prijatelj mi je, zna puno toga o meni, nikad usta otvorio nije. Mada, mozda mu je rekao sada nesto,ipak ne verujem,Nov sad jos uvek spava...Ako nije vec rekao nesto,reci cu mu da cuti. Ovo ja moram da resim sa Damjanom. Samo da spustim loptu. On je iz Nisa,moram da procenim sta i kako sa njim. A,za to mi trebaju i neki njegovi odgovori.
YOU ARE READING
Iza Pogleda-pauzirana
RomanceSudbina voli da se igra. Omiljena igra u kojoj smo njene marionete je,njena prepletanka. Sudbina,veliko dete koje je uplelo neke slike,tajne,strasti,ljubav u svoje klupko..