Bas jeste crni sank,hahaha,svi smo crnokosi,cak i Nino,on je ajd' "spoljni saradnik" , jeste deo sanka,poslovno,ali nije deo nase ekipe,jos...Kako mi se cini,bice. Konobari su autsajderi u prici,cak se i ne znamo a i menjaju sankove,kako im se kaze.
Gledam,pa bas smo black, crnokosi,crne uniforme,samo dva para maslinasto zelenih ociju otvaraju malo crnu. Da, Suza I njen brat Dejan. I,da sad ja imam razlog da driblam sestru,zablenula se U Dexa-Dejana. Hihihi...
Znam, odmah je dobio nadimak, naravno,nije poenta imati nadimak vec, kad je haos,muzika,gosti,buka, moramo da se dozovemo brzo i kratko. Zato je Novak "Nov"Suza"Teq" Mala "Wan" Dejan "Dex" ,Ninoslav "Nino"
i ja "Mad". Onda nas ljudi tako i upoznaju...Gledam tako sve nas,svi radimo svoj deo posla, pripreme za ludilo od zurke koje ce poceti uskoro pa mi chill neki znamo se svi, drugacije je kad radis sa ljudima da kojima si uigran i imas poverenje u njih. Nov i Mala znaju kakav show Teq i ja umemo da napravimo u sanku,atmosferu,samo pljuste pare. Stari smo tandem nas dve. Ali dill je da veceras samo opipamo teren po tom pitanju. Posle je lako.
I eto nama Niske ekipe, zauzimaju pozicije. Pozdravljaju se sa Teq,upoznaju Dexa i vrti se prica. Znaju da ce biti lud ovaj sank i pun kinte. Hmm,
nema Damjana... I sto mi sad on pada na pamet kad mi nije potrebno njegovo prisustvo i proucavanje.Ja o vuku...Damjan stize,nesto uznemiren. Javlja se,pozdravlja, ma posmatram ga,satro pripreme radim,sav je kao na trncima. I ja sam, mislim se,samo kad te vidim okrenes me naglavacke. Seda...brada od dva dana, sexy veoma,opusten stajling,majca s blesavim natpisom i bermude u fazonu. Nosi starke,moj si Damjane,sve mi se vise uvlacis u glavu,srce,sta god,ja sam se sa romantikom posvadjala odavno...A ti duso grebuckas pod mojom kozom...
"Mad..."
"Zdravo Damjane,sta ima? Pijes isto?"
D:"Ne Mad,daj mi molim te dupli Jack,dve kocke leda."
Malo me zbunio,vidim Teq da size obrvu ka meni,konta varnice. Izgleda da ih kontaju svi... Osim nas ili mene,sta god... Uzima pice, ustane,setka,sedne,tako se vrti petnaestak minuta, nist' mi nije jasno,mozda ima neku frku,sta znam. Ekipa za sankom se pravi blesava... Nesto ne stima."Mad,ako za dva meseca ne nadjes momka,moja si i to buduca zena!!! U soku sam, nisam samo ja i to mi je jasno,on nije. Niti je ikom jasan. Zato se vrpolji sve vreme. Jos ovo nisam dozivela u sanku... Jos jedna setnja,vraca se.
"I mislim ozbiljno Mad,da znas!"
Ja:"Ok Damjane,ako ne nadjem momka..." On ustaje i odlazi sa sve casom ko zna gde.Novak grli frizider, krije smeh,Teq i Mala me gledaju podlakceno,ekipa se i dalje pravi blesava...Super...
Nino:"Je li Mad,da li ti cesto imas ovako prosce za sankom?" Opsta provala smeha na moj racun...Popizdela dupliram moj mix alkoholom i izlazim iz sanka.
Idem na plazu,da se saberem. On je ili lud ili opasno zaljubljen u mene. Sto je najgora varijanta,nije sam u tome,ja mu pravim drustvo...Sta Sad da radim sa njim!!! Nista ne zna o meni.Exiram pice,jako,majku mi i vracam se u Crni Sank. Posao ce da me smiri i izbaci ovo ludilo koje mi vitla po celom telu. Shvatam da se on i ja nismo ni dodirnuli,cak ni kad mu dajem naruceno pice. Sta bi tek onda bilo,explodirao bi sank?
Krecu podjebavanja,Gdjo Mad i td... Dobro,na tapetu sam.Damjane,platices mi za ovo. Mala me pita sta cu sad s njim.Odmahujem rukom. Ajde Seko,gledaj se ti lepo sa Daxom,bacate oci jedno na drugo,Teq i ja se samo smeskamo na to.
Kao grom iz vedra neba upada mi jedna od najboljih drugarica ikada,moja mini Venera,Stefana ,sa bratom,jbt al' je porasooo,momcina oder kad sam ga zadnji put videla. Pa, sljaka na brodu,malo je kod kuce. Dok gnjavim njega,snimim da je moja Stefani snimila Novaka, njene prelepe plave okice su mu zakovale pogled. Pa realno,Novak je dobar frajer,zgodan,crn,prodorne crne oci,smekerski osmeh,islifovan do daske. A ni moja Stefi nije bolja. Pogledam je pogledom znam te-znas me.
YOU ARE READING
Iza Pogleda-pauzirana
RomanceSudbina voli da se igra. Omiljena igra u kojoj smo njene marionete je,njena prepletanka. Sudbina,veliko dete koje je uplelo neke slike,tajne,strasti,ljubav u svoje klupko..