I tako smo sele na terasu sa kafama,Mala nam se pridruzila i ja sam ukratko izblebetala Stefi sta se desava. Prethodne noci je zakasnila i otisla pre ludih dogadjaja.
Mala je vidno raspolozena dobacivala i solila mi na ranu. Znam da nije mislila nista lose,niti je rekla nesto lose...Ali...Ipak hvala joj jer sam suvise iscrpljena da govorim o celoj situaciji. Stefi me je gledala onim svojim celik ocima iz kojih su izvirivale i briga i pitanja i koji savet da mi da i da li da to uopste radi.
Odlucila je da mi samo kaze isto sto i Teq. I moja seka se slagala misljenjem sa njima. Da, pusti Mad, videcemo sta ce biti. Ko zna zasto je to dobro...Stefi se na vratila srece sa Teq,prijava veka:" Hej, Teq,uzeh ti haljinicu, pokupi je sutra kod mene. Ljubac!" Opsta provala smeha.
Teq se takodje smejala,pa jbg,znamo se. E,sad su tu novi momenti,braca... Jos nismo Malu uzele na zub ali,bice. A tek Novak,oooouu! Sjebana sam do kraja a tek trebamo na posao,jos je jebeni petak. Ludilo u najavi. I naravno,moj otrov ce biti tamo. Ali moja strana sanka je puna antidota. Bice tvrdo.
Klasika, odmor, klopa, sredjivanje za posao. Tri lepotice krecu. Ko kaze da stikla samo varnici. Jadrankama zapalile put do posla,autenticna garderoba tri razlicite lepote,svaka od nas ostavlja bez daha. Najvislja od njih izdvojila se ledom u ocima. Da,ledena u samoodbrani. Spremna na sve. Moram,ne dozvoljavam nikom da me stavi ni u pat a kamo li u mat poziciju.
Zaposedamo nas Crni Sank. Novak nije jos stigao,smejuljimo se sve tri. Dex i Mala se nesto kao bakcu sa poslom,koriste posao kao izgovor za zblizavanje. Slatki su,nekako iskreno, naivno sve to izgleda i potseca i Teq i mene kako je to bilo kad smo bile kao oni. Te nevine zaljubljenosti,ljubavi. Najlepse godine. Neka ih nek' cvrkucu. Primecujem da nema Niske ekipe,mozda kasne. Mozda mi ne smeju na oci,da ne pobesnim. Videli su moj bes par puta. Doci ce. Damjana ne vidim i bolje da ga ne vidim. I Nino me gleda ispod oka,nije ni glup ni naivan da ne ukapira da ce biti zajebancije.
Spremamo sve uveliko za nocas kad evo mladog "Gazde". Pravim se da ga ne vidim i pustam Teq da ga usluzi. 'Ladno je preskace i cujem:"Mad..."vrijem,ali mnogo. "Izvolite gospodine Damjane?" Sluzbeni osmeh,sluzbeno obracanje i neprobojni led u pogledu. Vidim da sam uspela da mu dignem pritisak u 300 i nameravam da nastavim. Stize Nov i na prvu vidi situaciju koja elektrise vazduh. Svi napeti. Ja,bas ne!Trazio si Damjane. Njegov poziv mog imena je bio totalno suprotan mom odgovoru. "Dupli Jack" procedio je nekako. Besan. Ovakav pogled besa nije za zanemarivanje. I sto je najgore,sve sto videh u tim ocima koje mi ulaze u san jos vise ga ureza u moje srce. Ali,to samo ja znam... "Izvolite gospodine Damjane." Nece ti se od mog ledenog ponasanja ni led u Jacku otopiti... Opet sve sluzbeno,namesteno. Klimnu mi glavom i ode. Svi u sanku cute...
Ja:"Sta ste se smrkli, ajd' treba da se zezamo i sljakamo!" Ona stara ja.Svi imaju "onaj"pogled-bice neke havarije...Evo ekipe. Chill,ne driblam ih i sve je ok. Ne mogu. Na kraju krajeva tu su da nam pomognu oko bilo cega. Dobro, situacija Damjan i ja nije u njihovim rukama,osim ako ja ne pobesnim dovoljno da se pobijem sa njim. A,necu...
Zurka krece, sljaka se punom parom. Vidim u nasem reonu prazan separe,rezervisan(mada je vreme rezervacije isteklo), upravo kontam kad stize mladi gazda sa par ortaka,ona dvojca od danas,prepoznah i jos neki u pratnji lokalnih napucenih i napucanih sponzorusa. A tako igramo?! To mi je omiljena igra decko! Smesta se da moze da me gleda a dve likuse mu se zavaljuju na oba ramena. Hajde,glumi ludilo,ja to volim. Teq,Nov i Wan vide moj tajming i bacaju zabrinute poglede. Boje se,napravicu pizdariju. Necu... valjda... Stize porudzbina,dva broda Jacka.
Stizu i skockani Stefi i Stefan.Pauziraju se kraj svojih "golubcica" cirkaju i cvrkucu... Teq vidi sta krecem da cirkam. Mislim da svi u sanku vide i da im alarm za vanredne situacije zvoni. Dajem Teq znak da pravimo show i to je to. Osmeh mi ne dolazi sa lica sa nasom momaka flertujem. Gledam uglom oka reakciju, on pije i bulji u mene a kretenke mu se bese o vrat,noge im u njegovom krilu,jadno...Cela ekipa vidi haos u najavi Ali,ne...To zadovoljstvo neces imati mladi "gazda".
Ludnica, lete case,sejkeri ,plesemo Teq i ja svoje nastupe novac leti po sanku,Nino kuca i drzi se za glavu. Nije ocekivao. Pazar je ogroman,ne moze da postigne da iskuca sve. Jao, pa Nino mukice ti ne znas sa kim radis. Mi smo full paket za pravljenje love. U sav taj haos ...
"MAD!!!MAAADDD!!!" Wowww,ovo je iznenadjenje. Visoka vrh zgodna plavusa stoji za sankom. Moja "Blondy" famme fatale. Jedna od vrh drugarica sa kojom se redovno prave havarije po klubovima. Cenim da su i Teq i Nov i Mala i Niska ekipa u sebi slozili jedno veliko Jaooo! Jer ja dizem gas a Blondy ce samo dodati da prekoracim bazdarenu crtu za gas.
Mala joj daje standardno,dupli Jameson leda bez i vodu. Dobacuje mi moleciv pogled usput. Jer Blondy je profi dance performer a ja savrseno pariram njenom nastupu.
Blondy:"Radila u Dubrovnika,videla slike kluba i tebe, dosla da te vidim ludaku moj!"Smejem se. "Jesi raspolozena za zezanje Blo?!" Potvrdjuje klimanjem glave. Vidim Stefi kako se smesta da ima bolji pogled i pokazuje bratu da prati.Moji "Crni" preuzimaju sank...Blondy se penje na sank izdize i kaci rukama na gornji deo sanka-punu gredu. Podize noge u spagu i ceka. Preko sanka penjem se i hvatam za gredu malo dalje od nje. Jednu nogu savijam u kolenu drugu pruzam ka Blo. Cekam, okrece se na gredi i hvata moju nogu svojim drzi kolena na mojoj nozi i pusta ruke sa grede. Uzima gutljaj Jameson-a u toj pozi dok se klati napred nazad,uz osmeh iznenadjenim gostima.Vraca casu na sank i dize se, hvata rukom gredu,pusta moju nogu i kaci jednu nogu na gredu. Moj Red..
Podizem noge i ledja iznad glave i pravim spagu. Blo podize drugu nogu i drzi je na gredi,slobodnom rukom mi hvata nogu,pusta drugu ruku dole i izbacuje jednu nogu,hvata rukom nogu i ostaje u tom polozaju. I dalje u pozi spage gleznjevima hvatam gredu,Blo pusta i drugu ruku i sad visi samo oslonjena kolenom na gredu.
Pustam nogu i savijam je u kolenu. Pustam ruku i hvatam nogu, podizem ih tako u vis dok mi je druga ruka i glezanj na gredi. Idemo, vreme je da spustim Blo. Pustam nogu i vracam ruku,skidam u okretu rukama glezanj i u zamahu hvatam nogama Blo oko struka. Ona se pusta sasvim i hvatamo zalet za njen okret nogama i eto ga okrece se popustam stisak,pravi salto i lagano se pusta na sank.Koju sad vratolomiju da pravim mislim se dok lezerno vitlam nogama u vazduhu. Da, hoces da me gledas Damjane,pa evo priusticu ti pogled na moje izvajano dupe! Glezanj na gredi, okrecem jednu ruku,noga i ruka u vazduhu. Hvatam i drugom rukom gredu i izvijam se tako da u jednom trenutku gledam u Damjana, prilicno izbezumljenog glupace su u cosku separea a, on samo sto ne ustane. Upucujem mu blistavo leden osmeh. Pustam nogu i lagano je moje socno dupe u mini sortsu pred njegovim ocima pre nego dodam pustanje ruke sa grede i docekam se polurasirenih nogu na sank i dalje upadljivo zavodljive pozadine iz kojih idu noge kao auto put.
Uskacem u sank i obuvam jadranke,Blondy I ja nista nismo slomile,prosule samo smo iznenadile i pomalo isprepadale goste nasim akrobacijama na gredi. Fura aplauz,zvizduci, uzvratimo osmehom i blagim naklononom. Blondy cirka Jameson i zeza se sa Niskom ekipom,koji im je ovaj visoki plavusa?! Vidim da ga Blondy obrce oko prsta,bice njen, znam je. Bar se zeza.
Vracam se U posao i ubijamo se od para vise nema mesta u dubokim keceljama stavljamo tips u kutije pod sankom. Haos. Dobro me radi alkohol,popila sam gotovo dve flase absentha sa malo tajnog sastojka i dosta leda.Teq me prekorno pogleda I skloni flasu. Dodaje mi Red Bull. Uz ovo sto pijem da secem. Uhhhh,Teq! Provaljujem da Damjan nije u separeu i da se sponzoruse koje su visile na njemu presle na njegove ortake. Pogledam Malu upitno:"Cim si usla u sank ustao i nestao." Klimnem glavom. Pa hteo si igru...u kojoj sam majstor.... Ledena dok SE oko mene sve topi od vreline. Jedva rasterasmo goste... Pijem Red Bull i mudrujem umorna. Zavrsavamo posao. Nino mi kaze da Sam rudnik love... Uzas. Dize se sunce... Brisem iz sanka na plazu...Odmor,bar malo... Fon,nepoznat broj,poruka :"Mad,ti i ja moramo da porazgovaramo ozbiljno. D."
Pa on je stvarno naporan!!!
"Sigurno... uskoro.M" Uhhh, koliko ne nervira!
Vracam se,uzimam dnevnice i palimo kuci. Mislim da sam se napila...
Kucica... krevet... jastuk...nema me...
YOU ARE READING
Iza Pogleda-pauzirana
RomanceSudbina voli da se igra. Omiljena igra u kojoj smo njene marionete je,njena prepletanka. Sudbina,veliko dete koje je uplelo neke slike,tajne,strasti,ljubav u svoje klupko..