"So i Tequila,so i Tequila..." Urlice mi Fon,me znam gde sam,gde da ga nadjem,Mala me psuje iz kreveta,gadja me jadrankama...Glava nije moja.Fon,yes!!!
*O,Mad,macko moja!Sta ima? Spavam Teq, brzo,radis? Hoces posao extra uslovi,ja Novak moja Mala i ti?Gde si btw?
E,hocu,gde ne, zavrsila zimsku sezonu i mama mi bila zdravstveno lose,pa dosla kod nje da je pripazim,da nije brat sam da njom.Tu se ispalila za letnju sezonu zesce.Treba mi posao samo tako!
Odlicno Teq,to smo resile, posto smo blizu, veceras kreces,ako imas nekog za peraca casa,daj,sve ima obezbedjeno. Vidi na FB, novi plazni club,sinoc otvoren u ... Prvi bus i dolazi.
Imam,bratu mi treba posao zna ovo. Ok,dolazimo.
Posalji mi samo poruku velicine uniformi da im kazem i ponesite crne jadranke. Javi mi se kad pristizete da vas docekam.
Aj,vrcam se u krevet.
Aj,Mad, gledamo se.* Tutuutu...Do kurca,jedanaest sati,dva sata sad ni mojega od spavanja.Sedim ko tele u krevetu... Znala sam da ce zvati moja Teq,ali ranoo jee!
Eto i Male visi pola s kreveta i nesto besno mumla na mene bunovna. Budi se nadrkana, jebi ga,navici ce.
Mala:"Bolesnici,utisaj ton,pizda materina i tebi i Tequili sto zove!!!" Baulja iz kreveta i psuje po redu i pocinje da mi skace po zivcima jer sam i ja ne ispavana, umorna i prirodno nadrkana pre jutarnje kafe.
"Viktorija ne seri vise nego stavi kafu kad si vec tamo!"
Mala zna da kad je oslovim punim imenom nije dobro da nastavi,pa cuti i mrko stavlja kafu.Seda na radnu povrsinu kuhinje i kunja. Ja mrcam po krevetu,nista bolja od nje. Cekamo obe kafu da nas sastavi s' mozgom malo da profunkcionisemo . Najzad KAFAAA. To,seko nasla si velike solje na prvu.
Izlazimo na terasu,srecom je u hladovini,kafa na stolu,piksla,cigare,susti magnezijum u casama. Bez magnezijuma nikad,spas za premor.Kafa mi golica nozdrve mirisom dok motam pljugu. Ne mogu ja sintetiku od cigare,samo Pueblo tabaco, organski duvan.Mala vec dimi i preko solje kafe me posmatra. Znam...Ali zna I ona da dok ne popusim tri cigare i popijem pola kafe ne pricam.
Na pola kafe sam i tek sad provaljujem da Mala ima sminku od sinoc, doduse,lepo razmazanu oko pospanih crnih ociju.
"Mala,ti 'ladno nisi jutros kad smo dosle skinula sminku?"smejem se.
Mala:"Nisam se ni istusirala idiote jer si uletela u kupatilo k'o munja!" Nadureno mi odgovara. Pocinjem da vristim od smeha,ona me gleda k'o mrtvo tele...
YOU ARE READING
Iza Pogleda-pauzirana
RomanceSudbina voli da se igra. Omiljena igra u kojoj smo njene marionete je,njena prepletanka. Sudbina,veliko dete koje je uplelo neke slike,tajne,strasti,ljubav u svoje klupko..