Jutro...

92 13 24
                                    

Osećam nežne dodire po ramenu...ruka klizi duž linije mojih leđa...ulazi mi u kosu, miluje je... Ooo,da,budna sam bez kafe, veoma budna! Samo ćutim,ne otvaram oči ali, moje naježeno telo otkriva reakcije na taj dodir. Provaljujem da sam samo u tangama. Ničega što se dogodilo se ne sećam!!! Talenat,ma suvi genije!!!

Pokrećem se lagano, moram da se sretnem sa njim,njegovim pogledom,ma moram da se suočim sama sa sobom. Joj živote! Njegova ruka me očas zagrli oko struka i pribija uz sebe,vreo dah na mom vratu i poljubac ,šapat na uho"Dobro jutro spavalice." Svaka ćelija mog tela je pomahnitala. Mozak otkazuje poslušnost... Njegov dodir deluje na mene kao strujni udar.

Okrećem se ka njemu i gubi mi se pogled u tim plavim očima. Pročitao je taj pogled i njegove usne se za tren nađoše na mojim... Ljubim te sočne usne,ruke su mi na njegovom licu,šaram prstima,grizem mu usne,prelazim na vrat,ruke su mi umršene u njegovu kosu. Osećam njegovu muškost svom snagom i da, strašno ga želim. Okreće me naglo na leđa i hvata mi ruke jednom šakom i drži ih tako zarobljene iznad moje glave. Klizi po mom vratu, lagano,upija usnama svaki milimetar moje kože,spušta glavu među moje bujne grudi, otima mu se uzdah koji je više režanje i to me dodatno pali. Usnama hvata već žestoko nadraženu bradavicu i sisa je dok rukom hvata čvrsto drugu dojku, miluje tek da osetim bradavicu, hvata me čvrsto i gnječi, usnama, grize,stenjem,već sam potpuno spremna za njega i on to oseća jer svojim torzom pritiska moje butine i tek nežno,da ga osetim međunožje. Počinjem da divljam i izvijam se, stenjanje je režanje i postaje sve jače. Tange koje su delile gola tela su pokidane jednim potezom, moja guza je u vazduhu njegove usne nemilosrdno sisaju moje sokove,grizu,ljube, čvrsto mi drži guzu i ruke i dalje, pokušavam da se bukvalno nabijem na njega i ni on više ne može da izdrži i u meni je ceo i osećam kako se grčim, pulsiranje ne prestaje. Nema kontrole nad telima, kreće divlji ples. Nabijam se na njega kao mahnita i ako osećam svu njegovu silinu u sebi,ne mogu da stanem, izvijam se i nabijam sve jače i on prati moje pokrete i još snažnije me nabija.Tresem se,pulsiram,sokovi teku iz mene i svest me izdaje zaranjam glavu u zarobljenu ruku i grizem je režeći. Ne može više da izdrži silinu moje vreline,sve brže i sve više, jače je u meni gotova sam, moje telo se grči tresem se, izlazi iz mene u poslednjem trenutku njegovo seme je negde na posteljini. Njegova glava je na mojim grudima i plusvesno sluša divlje otkucaje mog srca dok mi se telo i dalje trese od siline strasti pod njegovim. Ne znam koliko smo ležali tako. Jednostavno, nisam,niti je on želeo da se naša tela razdvoje. Pustio mi je ruke i milovao nežno ruku,vrat, rame, dok sam ja  rukom  zagrlila njegovo lice a drugom rukom milovala njegovu kosu. Ne,to nije bio samo sex,vodili smo ljubav. 

Činjenica je da sam ja takva, ako nisam zatreskana ko kreten,ma može biti ne znam šta i ko ja neću imati samo sex. Može da spava pored mene, da pokuša da me dodirne ne,neće biti sexa. Ne mogu drugačije. Ja sam sve ili ništa. E,sad što već duže vreme nemam odnose i što na Damjana varničim od prvog trenutka,malo me je teralo da divljam. A znam da sam tek počela... Ne znam šta se desilo noćas ali znam da mi je trebao žestoko.Da,noćas, moram mu reći da se ne sećam. Jebi ga...možda je vino krivo za to...

"Damjane...ovaj... moram da ti kažem nešto...znaš....khm ja se...ne sećam šta se desilo noćas."izgovaram jedva. Osećam kako mi se usne miču i kreće glasan smeh. Njemu je smešno? ...
"Pa naravno da se ne sećaš ljubavi kad si se u kolima uspavala kao beba!Bilo mi je žao da te budim, tako si divna bila usnula,samo sam te izneo iz kola,uneo u kuću i smestio u krevet. Dobro,skinuo sam ti haljinu da osećam tvoju kožu do svoje i pustio tu tvoju prelepu grivu od kose i,da skinuo ti sandale. Uživao sam dok si spavala u mom naručju. Sad moram da održim još jedan sastanak da kažem da smo u vezi, kome se ne sviđa može odmah da da otkaz."

LJUBAVI?! On je meni upravo rekao "ljubavi"! Uspavala sam se, jaooo, stvarno sam talenat...blamiraš se samo tako! Sastanak,veza,ček, ček,VEZA???!!! Pa on je stvarno bio ozbiljan za sve šta je rekao! Biće ovo interesantan dan. Sad samo želim da još uživam u njemu i da spava na mojim grudima. Lagano me hvata san dok ga grlim jako...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Iza Pogleda-pauziranaWhere stories live. Discover now