"Puovre Diavle"

60 9 38
                                    

Nisam otišla na sastanak... Sedim u zamračenoj sobi i pokušavam da saberem deliće sebe. Uporno mi nije jasno kako je Damjan uspeo da me pokosi ovako brzo. Svašta se dešavalo i ranije,na poslu,privatnom životu ali,ja sam uvek ostajala mirna i rešavala sve. Nešto bezbolno, nešto gazila. Život te primora nekad da budeš bezobziran i pokažeš zube.

Kako?! Da li je on ispao samo okidač za sve što se toliko dugo vremena skupljalo u mojoj duši ili... ne,ne mogu da ga volim... To nije realno. Svideo mi se, da,uvredio me, da, ali ne mogu da ga zavolim ovako brzo i sa svim peripetijama koje je napravio. Dobro, nisam mu ostala dužna... Ali, ovo definitivno ne liči na mene. Liči na zaljubljenu kliniku...

Poruka... Tatica,ha! "Mad večeras ste slobodni, obzirom da vam nije dobro. Ne brinite,sve će biti u redu. Vidimo se sutra na poslu."
Molim???!!! Šta ovaj lik zamišlja. Jebe mi se za njega i njihov klub! Neću ni da odgovorim na poruku. Pa do mojega!!! Neko besomučno lupa na ulazna vrata i već mi je pun kofer,samo da vidim Damjana i biće tuče!

Besna izlazim,otvaram. Stefi...provlači se pored mene i vesla bez prestanka.
"Hajde princezo, dosta je ludila u kući,spremaj se,idemo u provod!" Gledam je ko tele u šarena vrata i kontam,Novak... Moji su se dogovorili i poslali mi Stefi,koja sigurno već sve zna da me vadi iz bedačenja.

Stefi, već full spremna,kratka streč haljinica koja joj ističe sve obline svetlo plave boje,od koje njen potamneli ten dolazi još lepše do izražaja štikle, srebrne sandale na vezivanje oko članaka,zalizana kosa,oči,oči haos,fenomenalno uokvirene od najtamnije plave do sedefaste srebrne, pogledom baca na kolena. Naravno,po deset minđuša na ušima,ne štedi uši pirsingom i jedna duga minđuša koja dolazi do samog ramena.

Naravno,već naređuje, drsko kao i uvek (obožavam je zbog toga) da stavim kaficu dok ona vršlja po mojoj torbi sa garderobom u nameri da me večeras skocka i da se izludujemo-ja tačnije negde. Ona će samo sarađivati u mojim ludorijama. Ali, ja ne želim da idem nikuda... Kuvam kafu i ćutim.

Iznosim kafu na terasu i vidim da je suzila izbor "šta meni obući večeras". Uhhh,sledi ubeđivanje, rasprava, mrzim što znam da će isterati svoje po svaku cenu. Vredi li raspravljati?...
Sedim na terasi motam cigaru i evo Stef... Proučava me. Stanje-haos,lice otečeno od suza,oči krvave. Plus današnje trežnjenje. Ne želim da se pogledam u ogledalo,nikako. Stef mudro ćuti, zna sve do detalja. I neće odustati, znam. Pokušavam ipak...

"Stef...ne mogu, umorna sam,od, ljudi,od svega. Hoću da legnem da spavam i odmorim malo."
"Neće moći darling,imaš dva izbora,celu noć ovde, samnom,uz gomile alkohola i muziku komšijama, moje zvocanje jer mi je stajling ostao u tvom stanu ili da se središ,kao što znašššš i kreneš da se zezamo. Samo ti i ja, Stefan se mislim već šankirao kod Teq. Novak je prezauzet,jer princeza Mad ne radi i pošto si me sredila time, bolje se spremaj, neće mi propasti provod,ok darling?"

Tačno sam znala za argumente,neće me pustiti. "Dobro Stef daj mi malo vremena, uostalom,još je rano."Imaš svo potrebno vreme darling,noć je naša. Ne brinite,neću ni flertovati , Novak to ne zaslužuje definitivno. Čak mislim da ćemo biti zajedno i kad se vratimo u Niš. Stvarno je faca i...khmm,ma sve,odlepila sam za njim. Joj da znaš kakvo telo,pun paket!" "Stefff,daj on mi je prijatelj i kolega ne moram sve da znam. Zaplenila si me i vodiš, zombija,da znaš!"

Ustajem i uzimam tufere za skidanje šminke,kvasim ih,mrtvim led iz frižidera i stavljam na njih, bacam se u stolicu na terasi i stavljam ledene tufere na oči. "Stef, pusti neku lakšu mjuzu,smotaj pljigu i daj limenke piva iz frižidera,zaboravih." Sva srećna skače do frižidera i pušta Vaya Con Dios neki mix strane pop mjuze. Dodaje mi zapaljenu cigaru međ' prste i chill dok mi se oči ne srede malo.Cirka se pivce i ide..."Par un Pouvre Diavle,Pitoyable,
Tu noies tes illusions perdues,
Pour in mise'rable....
Pouvre Diavle..."
Uživam u pesmi,nekako me podseća na Damjana(opet on) "Jadni djavo" hmm ... Ne znam šta mu je Novak rekao, ali mu sigurno nije dobro od svega...Već mi je bolje, vraća se "ona" Mad...

Iza Pogleda-pauziranaWhere stories live. Discover now