7. Bölüm

16 3 0
                                    

ilkay komutanım sizi albayın çağırıyor. Sena komutan ile ilgili imiş. İlkay sena ile ilgili olduğunu duyunca koşmaya başlamış. O sırada birine çarptı. Kız yere düşmüştü ağlıyordu.
Ilkay " iyi misin ?"
Nazlı"iyiyim saol."
Belli ki nazlı nın da acelesi vardı. Hemen komutanın odasına girdi. Ilkay da arkasından girip selam vardi.
Komutan ( Albay ) " çocuklar sizi çağırdım sena ve Barış görevde iken bir bomba patlamış patlayan bombadan dolayı duvar yıkılmış. Şu an bir odada kitli kalmışlar onları bulmanızı ve sağ salim buraya getirmenizi istiyorum."
Ilkay " tamam komutanım."
Komutan" haa bu arada yaralı var sa hastaneye götürün."
Ilkay ve nazlı aynı anda "emredersiniz komutanım." (derler)
Ilkay " Barış komutan sevgilin mi?"
Nazlı"hayır kardeşim."
Ilkay " haa bilmiyordum pardon ben ilkay."
Nazlı"bende nazlı peki sena komutan senin sevgilin mi?."
Ilkay " yok almayım o salağı."
Nazlı" sena komutanım duymasın."
Ilkay " duysa ne olucak en fazla döver beni ."( der ve ikiside güler ler.)
Nazlı " her halde yakının."
Ilkay " maalesef kardeşim."
Nazlı gülüp;
"Hadi " der ve arabaya binip giderler. Aradan 30 dk sonra gorev yerine gelirler. Biraz aradıktan sonra sena ve barış ı bulurlar. Ilkay duvari açmak için kolu ile vurur. Az kalsın kolu çıkacaktır.
Ilkay "Barış sizde itin abi ."
Barış "tamam ." (der ve 4 üde iter.)
Duvar yıkılır. Ve ilkay "sena " diye nazlı "Barış" diye bağırır.ve onları oradan kurtarıp hastaneye giderler.

sen benim ilk özlemimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin