2

498 8 0
                                    

- Val? - szólítottam új néven Tina-t. A hang hallatára a lány első reakciója az volt hogy abba hagyja a sírást. - Val mi az? - guggoltam a síró lányhoz.

- Hagyd ezt a „Val-t" - törölte meg szemeit.

- Ez a baj? - simogattam meg a lány vállát.

- Csak tudod, nem is értem miert csináltam ezt az egész balhét. Én sosem voltam a menő lány az osztályban. Sosem csinaltam még ekkor őrültséget. Egyszerűen el nem tudom képzelni hogy jutott eszembe. - szipogott ezek szerint már Tina újra.

- Matt miatt.

- Igen valószínű ő és a Poision az oka. De Valerie, akit tényleg Valnak hívnak, miért nem lett ilyen mint én? Ő maradt a saját, egyedi énje. - Rázta meg a fejét.

- Tina, te is lehetsz önmagad. - próbáltam nyugtatni.

- Nekem ez nem megy. - kapta fel a cuccait idegesen.

- Hogy mi?

- Holnap szakítok Mattel az száz százalék biztos. - igazította meg a haját a tükör előtt, majd lemosta a sminkjét, miközben én lefagyasztott tekintettel még mindig a földön ültem.

- Dehát szereted... - pattantam utána.

- Valamit fel kell áldoznom a stréberségemért, nem? - fordult felém majd az ajtót becsapva rontott ki azon.

Valentina szemszöge

- Hallom lopod a nevem. - állított meg vállamnál fogva Valerie.

- Már felhagytam vele. - válaszoltam mit sem törődve a lány érintésével.

- Figyelj. - fordított maga felé egy erős mozdulattal Val, aki tényleg Val. - attól hogy van egy menő barátod, nem kell átvenned a helyem, sem a nevemet, tisztáztuk? Mert ha nem, visszaszerzem Mattet, mert eredetileg az enyém volt, és az neked egy fájdalmas pillanat lesz. - fenyegetőzött továbbra is a lány. Nekem csak ökölbe szorult a kezem és azt hittem ott helyben leütöm.

- Valerie, lehet egy kérdésem? - engedtem ki szépen lassan az oklom.

- Legyen.

- Te mindig is ilyen pofátlan, önző, féreg voltál? -néztem szúrós tekintettel a lány szemeibe amiben haragot láttam szintén. Aztán otthagytam és elindultam Matt felé hogy végre felmondjak a szolgálattal és ne keljen azon aggodnom, melyik éjszaka öl meg Valerie. Ugyanis képes lenne rá.

Summer szemszöge

- Tina? - kopogtam Tina ajtaján.

- Hali. - köszönt semleges hangon a lány.

- Megtetted? - érdeklődtem az a dolog iránt.

- Képtelen vagyok rá. - sírta el magát. - Nem tudnék Matt nélkül élni. Mintha a szánalmas életem egy kis darabja lenne. Mintha mindig is ismertem volna őt. Nem tudom elengedni. - törölte meg szemeit Tina.

Ekkor döbbentem rá mennyire is szereti őt Valentina. Rájöttem miért tette ezt magával. Miért hagyott fel az igazi énjével. A nevével, az életével. A válasz egyszerű. Csupán a szerelemért. És ez nagyon megható. Valentina Sky mától hivatalosan is Poision é s nekem vele kell tartanom. Fel kell hagynom a stréberséggel. Hogy ne nézzenek le többé. És előkell hoznom a felszabadult, menő énemet.

Haliii!
Remelem tetszett ez a resz!😊
Köszönöm az eddigi olvasókat, remelem itt is lesztek olyan sokan mint az It Started With A Lieon amit iszonyatosan köszönök nektek💕

LillyPad

Stréberként KezelveWhere stories live. Discover now