12.ToD

3.9K 397 240
                                    

  Taehyung'un attığı mesajı okuyan Jimin, görüldü atarak telefonunu kenara bıraktı. Biraz düşünse iyi olacaktı. Henüz Tae'yi bile doğru düzgün tanımıyorken arkadaşlarıyla nasıl tanışacaktı? Tanrı aşkına bu işe neden bulaşmıştı ki!? Ah, tabiki biricik(!) kardeşi Jungkook yüzünden.
Nasıl böyle bir şey yapmaya cesaret edebilirdi?

Kendisi sevgili yaptığı günden beri ona da birisiyle çıkması için baskı uyguluyordu. Bu da onun için bir fırsat olmuş olmalıydı. Abisi banyodayken fırsattan istifade telefonu karıştırmış, tesadüfen gelen mesaja cavap vermişti belli ki.

Ya da her şey tesadüf olamayacak kadar planlıydı...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Düşüncelere dalmışken uykuya da dalmıştı Jimin. Ne yazık ki üstüne atlayan kardeşi ile bu o kadar da uzun sürmemişti. Odası sesini özlediği kardeşinin kahkahasıyla dolarken yüzünde bir tebessüm oluştu. Ne yazık ki bu da uzun sürmemişti. Çünkü Jungkook'un yaptıkları aklından çıkamıyordu bir türlü. Evet! Şimdi azar vaktiydi.

  "Çekil üzerimden pis yaratık."

Her tarafını sardığı bedeninden uzaklaştırmaya çalışsa da boşaydı. Kendisinden daha güçlü ve uzun olan kardeşini istemediği sürece üzerinden atamayacağı belliydi. O da çareyi yakınında tuttuğu yüzünü ısırmakta buldu. Tabi ki yüzünden kastı kulakları değildi. Yine de bir nebze uzaklaşmıştı küçük şeytan.

  "Kulağımı niye ısırdın be deli!"

  Önce canı acıdığı için bağıran Jungkook, bir kaç saniye sonra sırıtmaya başlamıştı. Jimin'i çıldırtmayı seviyordu yaramaz.

  "Üzgünüm hyung. Ama unuttuğun bir şey var. Her şeyim senden uzun olduğu gibi dişlerim de uzun."

  Kardeşinin piç gülüşünün ardında yatan imayı anlayan Jimin omzuna sert bir yumruk indirdi.

  "Seni küçük velet! Abinle böyle konuşmaya utanmıyor musun?"

  Söylediklerinin ardından yine aklına gelen şeyle duraksadı. Büyük bir kırgınlıkla konuşmaya devam etti. Daha çok kendiyle konuşur gibiydi.

  "Gerçi kime diyorum ki ben? Ha! Sen ve utanmak. Gizlice telefonumu alıp benim adıma kararlar veren birinden bahsediyoruz. Böyle bir şeyden mi utanacak?"

  Buraya gelmeden önce bir çok diyolog kurgulamıştı Jungkook. Böyle bir hesaplaşma olacağını elbet biliyordu ama şuan tüm o düşündükleri tuzla buz olmuştu. Dili tutulmuş, cevap veremiyordu. Haklıydı çünkü Jimin. Ama Jungkook tamamen onu iyiliği için böyle bir şey yapmıştı. Eğer olmazsa ayrılırlar zaten diye düşündü. Unuturdu elbet. Çünkü biliyordu ki Jimin asla kardeşine küs kalamazdı.

  Kardeşine sevgiyle sarılıp uyuya kalan Jimin ise Jungkook'un düşüncelerini kanıtlamış oldu.

Truth Or Dare? 《Texting》VMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin