Gecikme için üzgünüm sadece biraz daha uzattım ve hala içime sinmese de bir yerden sona bağlamaya çalışıyorum. Yok yani olmuyor. Hala neden böyle saçma bir şey yaptığımı sorguluyorum. Bu saatten sonra değiştirirsem kurgu baya bir değişmiş olacak. O yüzden böyle bir kaç bölüm saçmalayıp sonunu güzel yapmak için elimden geleni yapacağım.
Medya; Chomi&Bongbong&Minmin temsili özellikle son cümlelerinde baya böyleler yani dkckemxk
Yarım saat geçmişti Chomi kafeden ayrılalı. Hemen evine uğrayıp gerekli malzemeleri almış ve anlaştıkları yere gelmişti. Biraz daha hızlanarak ileride gördüğü arkası dönük iki kızın yanına vardı.
"Ben geldiiim!"
Minmin hafif tebessüm ederken Bongbong Chomi'nin boynuna atlamıştı bile.
"Bırakın sarılmayı da neden burada toplandığımızı öğrenelim. Acildi ya hani!"
Chomi çekingen bir şekilde ayrılırken elini ensesine atıp gözlerini Minmin'den kaçırdı. O biraz... Sert görünüyordu. Özellikle Bongbong konusunda.
"Evet dinliyoruz."
Chomi elindeki yazı tahtasını çimenin üstüne koydu. O böyleydi. Her konuda farklı yollara başvururdu. Kalemi aldı ve tahtaya Ana Ship yazdı.
"Bizim en kral shipimiz ne gençler?"
Bu sorunun cevabı basitti. İkisi de aynı anda cevap verdi.
"Taemin."
"Doğru. Peki biz her zaman ne yaparız?"
Biraz düşündüler. Tanışalı kısa bir zaman olsa da çok şey yapmışlardı beraber.
"Doğru düzgün anlat Chomi bir bok anlamıyoruz."
"Tamam tamam. Biz her zaman yan çifti daha çok sevmez miyiz?"
Ana ship yazısının hemen yanına kocaman Best Ship yazdı. Şimdi daha iyi anlıyorlardı.
"Doğru çünkü onlar her zaman daha eğlenceli olurlar."
"Birbirlerine atışıp dururlar. Komik yani."
"Evet birçok nedeni olabilir ama nedense hep yan çifti seviyoruz ve bizim yan çiftimiz-"
"YUGSEOK!"
Chomi kafa salladı. Tahtaya kalp içine kocaman YUGSEOK yazıp vurguladı. Aklına bugün öğrendikleri gelince sinirleri bozuluyordu.
"Siz zaten tanıyordunuz ve bende bugün Jungkook hyungumla tanıştım."
Minmin'le Bongbong şaşırmıştı. Konunun onunla ilgili olduğunu anladılar.
"Bunu duyduğunuzda çok şaşıracaksınız biliyorum ama sakin olup durum değerlendirmesi yapmamız gerekiyor."
"Artık anlat Chomi yeter taksit taksit anlatma."
"Yugyeom ile Jungkook hyung sevgiliymiş."
Chomi gözlerini sıkı sıkı yumup birden söyleyivermişti. Birkaç saniye içinde kulaklarına ikisinin kahkahası doldu. Yavaşça gözlerini araladığında böyle bir tepki beklemiyordu. Minmin kendini çimene atmış kahkahalara boğulurken Bongbong da elini yere vurarak gülüyordu. Chomi'nin aklı karışmıştı. Ne yani bir tek o ve Hoseok mu bilmiyordu bunu? Neden bu kadar gülmüşlerdi?
"N-neden bu kadar güldünüz ki?"
Bongbong kendini toparlarken Minmin'i de yerine oturtmaya çalıştı.
"Tamam yeterince güldük eğlendik Chomi şimdi GERÇEKTEN neden toplandığımızı anlat."
Chomi'nin gözleri nirvanaya ulaşmıştı neredeyse. Demek şaka yaptığını düşündükleri için gülmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Or Dare? 《Texting》VMİN
Fiksi Penggemar[Önemli] Kitabın alternatif 2 finali vardır. Angst okumak istemeyenler için özel bölüm final niteliğindedir. Park Jimin, bir gece banyodayken kardeşi onun adına hayatını etkileyecek bir karar verir. Kim Taehyung'dan gelen çıkma teklifini kendisinden...