CINCI
_
"Cine a spus că tu nu ești o parte din fericirea mea, Jisung? Dacă nu erai tu, nici n-aș fi avut curajul să o invit pe Jieun în oraș. Naiba, de fapt nu cred că aș putea funcționa fără tine, Ji. Însemni mult pentru mine. Da, Jieun e importantă pentru mine, dar tu ai fost acolo pentru mine din totdeauna. Nu aș fi ajuns atât de departe fără tine, Jisungie." Chenle nici măcar nu știa exact ce a spus.
Doar a spus tot ce avea pe inimă, și putem spune că l-a atins pe Jisung. Ochii lui s-au mărit cu fiecare propoziție care a ieșit pe gura celui mai în vârstă.
"Deci nu-mi spune că să îi ofer afecțiune celui mai bun prieten al meu este greșit, pentru că nu e. Prietenii fac asta tot timpul, iar Jieun înțelege. Sunt sigur de asta." Cel mai în vârstă a spus, zâmbind, dar pe dinăuntru, avea un sentiment ciudat.
Ca și când ceva era nu era la locul lui.
"Ești--"
"Nu te mai îngrijora atât, Ji. Mai avem cam 20 de minute, hai să mergem să luăm niște înghețată, da?"
Și cu asta, cei doi au plecat să își ia niște gustări reci.
În timp ce Jisung își mânca înghețata, a continuat să se gândească la ce i-a spus Chenle. Sigur îi făcea inima să bată mai repede și stomacul să se strângă, dar acel cuvânt blestemat făcea toată asta să cadă într-un abis al disperării.
Prieten.
Cât de rău putea fi băgat în zona prieteniei? Chiar rău. Faptul că ceea ce a spus cel mai în vârstă suna ca o declarație de dragoste care făcea totul mai rău pentru Jisung. Ajunsese în punctul în care disprețuia fluturașii care pluteau fără griji în stomacul său. Ura bătăile accelerate și neregulate ale inimii sale. Ura nuanța de stacojiu care îi colora obrajii. Ura furnicăturile de extaz care îi traversau corpul.
Ura totul.
Jisung vroia doar ca toate sentimentele astea stupide să dispară ca să poată fi cel mai bun prieten al lui Chenle și nimic mai mult. Dar nu totul merge cum vrea el. Și era aiurea, să simtă multiple săgeți pline de o durere imensă străpungându-i inima la cote alarmante.
Spuneți că băiatul e dramatic, dar asta era ceea ce simțea el.
Îl vroia pe Chenle atât de tare. Atât de tare.
Vroia să îl acopere pe cel mai în vârstă cu toată afecțiunea pe care o putea da. Vroia să guste și să simtă buzele celui mai în vârstă peste ale sale. Vroia să îl țină în brațe și să nu-i mai dea drumul. Vroia să fie motivul pentru cele mai luminoase zâmbete ale lui Chenle.
Dar nu putea și nu era.
-🐬-
Jisung a oftat în timp ce se legăna încet înainte și înapoi pe unul din cele două leagăne. Toamna era pe sfârșite și Jisung a observat mica briză chiar mai rece care bătea, sărutându-i nasul și obrajii. Se bucura de aerul înghețat din jurul său, îl revigora oarecum.
Doar se holba în gol, ignorând scâțâiturile produse de leagănul vechi până când a început să audă alt set de scârțâituri. S-a uitat în partea de lângă el ca să dea de Jaemin, care zâmbea delicat către el.
Ochii lui nu se potriveau cu zâmbetul totuși.
"Ce s-a întâmplat, Nana-hyung?" Jisung a întrebat, o privire îngrijorată scanându-i trăsăturile.
Atunci a observat vânătaia destul de proeminentă de pe obrazul său stâng. Atunci s-a grăbit spre leagănul pe care stătea Jaemin.
"Ce s-a întâmplat?"
"Mama mea. A aflat că sunt gay și apoi un lucru a dus la altul. Deci acum sunt, practic, fără casă." Jaemin a făcut un rezumat, eliberând un oftat lung.
"Poți oricând să stai la mine hyung. Nu e ca și cum părinții mei sunt acasă jumătate din timp oricum." Jisung a propus.
"Îți mulțumesc atât de mult, Ji. Ești ca fratele pe care nu l-am avut niciodată, mereu acolo să mă susții când vremurile devin mizerabile." Cel mai în vârstă i-a ciufulit părul tânărului, zâmbind delicat.
"Vreau să spun, și tu ai face la fel pentru mine, hyung." Jisung i-a întors zâmbetul lui Jaemin.
Era recunoscător că avea un prieten așa minunat ca Jaemin. Cu acestea fiind spuse, sigur avea să îl cupleze pe Jaemin cu Renjun și Jeno. Nu era ca și cum avea prea multe de făcut oricum, de vreme ce cei doi deja păreau să aibă un crush pe băiatul cu păr roz.
Jisung s-a îndreptat înapoi spre leagănul său și a început să se legene înainte și înapoi cum făcea înainte, dar acum vorbind vesel cu hyung-ul lui.
De la distanță, Chenle era în drum spre casă, după ce a condus-o pe Jieun la casa ei. A vrut să se oprească în parc pentru niște timp singur și liniștit, dar când a intrat pe poarta parcului, i-a zărit pe cei doi băieți interacționând veseli unul cu celălalt.
Pentru băiatul cu păr verde, arătau de parcă erau în mica lor lume. Doar fiind ei înșiși, bucurându-se de prezența celuilalt. Nu știa de ce dar a simțit un nod în stomac din nou.
S-a simțit supărat privind scena din fața lui. De ce? Nu era ca și cum era în vreun fel proprietatea lui sau ceva.
Dar instinctul lui îi spunea opusul. Un sentiment puternic a venit la suprafață din interiorul său. Vroia să stea unde stătea Jaemin. Vroia să vorbească cu Jisung despre lucruri stupide și irelevante și să sfârșească râzând.
Era ciudat. Chenle și-a încruntat sprâncenele în confuzie, era gelozie ceea ce simțea? Nu a simțit gelozie în viața lui. Nici măcar atunci când Jieun ieșea cu prietenii ei băieți, el doar stătea acolo fără să îi prea pese.
Oh drace. Era normal?
Chinezul și-a mușcat buza de sus, încercând să se gândească la un posibil motiv pentru reacția sa. Era atât de adâncit în gânduri că nici măcar nu a observat cei doi băieți fluturându-și mâinile în fața lui în timp ce îl strigau.
"Chenle."
"Lele."
"Alo? Pământul către băiatul delfin?"
"H-Huh?" Chenle în sfârșit a ieșit din transa sa, ochii săi doar repezindu-se între fețele perplexe ale lui Jisung și Chenle.
"Noi doar te-am văzut stând aici, holbându-te intens la copacul ăla." Jaemin a spus, îndreptându-și degetul în direcția unui copac din apropierea leagănelor.
Chenle a observat semnul mare și mov de pe fața lui Jaemin și imediat l-a întrebat pe cel mai în vârstă dacă era în regulă.
"Sunt bine, Chenle. Nu trebuie să te îngrijorezi pentru mine, ar trebui să te îngrijorezi mai mult pentru sentimentele unui anumit băiat, în schimb." Cel mai în vârstă a spus direct, ciupind obrazul tânărului.
"Sentimentele unui anumit băiat? Ce vrei să spui, Jaemin-hyung?" Capul lui Chenle s-a lăsat într-o parte, fața lui prezentând o expresie confuză.
Pe cealaltă parte, ochii lui Jisung s-au mărit și l-a ciupit pe băiatul mai în vârstă, pe o parte. A știut exact ce făcea Jaemin și era sigur că va trebui să se mute în Alaska foarte curând.
-🐥-
Scuze dacă vi se pare că ceva nu are sens.
CITEȘTI
Cherry Kisses | chensung [română] HIATUS
FanficÎn care Jisung nu se poate sătura de săruturile lui Chenle. Toate drepturile rezervate autoarei @-flowersofepiphany All rights reserved to the author @-flowersofepiphany