Sabah uyandım, elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı hazır değildi ve duru uyuyordu. Ona kahvaltıyı tilkiyle dışarda yapacağımı not olarak yazdım ve kıyafetlerimi giymeye başladım. Üstüme mavi bi bluz (beyaz yazıları var)altıma ise beyaz şort giydim. Ayakkapı okarak ta beyaz ayakkabılarımı tercih ettim ve hafif bir makyaj yaptım. Balkondan aşağıya baktığımda tilki beni bekliyordu. Hemen parlatıcımdan bir kat daha sürdüm ve aşağıya indim.
T: Hadi be kızım ağaç olduk burada
- Tamam geldim işte
T: İyi hadi geç prenses
T: Niye binmiyorsun binsene
- Ya tilki diyip kapıyı gösterdim. (Kapıyı açmasını bekliyorum)
T: Of aylin of diyip kapıyı açtı (bende bindim)
Gözümden kaçmamıştı ikinci kez bana prenses diyordu.
Kahvaltıya gittik ve kahvaltı yaptık. Hesabı ödedi ve çıktık. Biraz sahilde yürüdük ve bi adam bana dik dik bakıyordu ve bu beni rahatsız ediyordu. Tilki allahtan görmemişti ve adam bana hala bakıyordu. Tilki nin elini tuttum ve o da adamı gördü. Ben bir anda telaşlandım birşey yaparsa diye ve o anda ahh diye acı bi ses geldi. Ama yerde yatan o adam değil tilkiydi. Ve adam ortalıkta yoktu. Ben bunları düşünürken tilki bana elektrik çarptı dedi. Ben nasıl olduğunu anlamamışken elini gördüm ve eli kızarmıştı. Benim tuttuğum eli. Evet bi özel gücüm olduğunu biliyordum hatta bu güç etrafımdaki eşyaların hemen elime gelebilmesiydi. Odaklanıyorum ve odadaki herhangi birşey elime geliyor. Bunu kimseye söylemedim çünkü daha yeni fark etmiştim. Ben düşünürken ayliin sesiyle kendime geldim. Tilki bana sesleniyordu.
- he efendim tilki
T: Daldın gittin noldu?
- yok bişey ya
T: Bu olanlarla ilgili bir fikrin varmı?
- ....
T: Benim var senin bir özel gücün var ve bunu heyecanlandığın telaşlandığın zaman ortaya çıkıyor. Bu konuyla ilgili seni bir yere götüreceğim.
- Aslında gerek yok benim bir gücüm yok iki gücüm var. Beni hasan amcaya götüreceğini biliyorum.
T: Sen de mi özelsin ?
- Sen de mi derken ??? Yani başka kimler özel?
T: Savaş,ben,sevda,çağla, isyan, serhan ve murat. Yani benim bildiklerim. Daha onlarcası var yani varmış. Sahi senin elektrik dışında diğer gücün ne ?
- benim daha önceden bildiğim gücüm eşyaların odaklandığımda elime gelebilmesi ve seninle keşfettiğim gücüm elektrik. Senin gücün ne ?
T: Ben görünmez olabiliyorum,savaş hipnoz edebiliyo,sevda ve çağla benim kuzenlerim ve onlar ise beraberken güçlerini kullanabiliyor ve zamanda ileriye geriye gidebiliyor,isyan la serhan da arkadaşlarım ve onlarda ikiz, sevdayla çağla gibi de onlar da ikisi birlikte gücünü kullanabiliyorlar ve onların gücü ise kendi dışında herkesi herşeyi odaklandığı zaman dondurabiliyorlar ama ikisi beraber olmak şartıyla. Murat tek çocuk ve o da geleceği göreviliyor ama istediği zaman değil. Çok nadir oluyor ve çok odaklanması gerekiyor. Yeterince odaklanabilirse görebiliyor ama bu onu çok zorluyor.
- Gerçekten mi? Benden başkaları da varmış. Peki siz bu onlarca özel çocuğun peşinde olan kartal ı biliyor musunuz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aytil AŞKI
RomanceHikayemi beğenenler lütfen bol vote ve yorum atın. Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz şeyleri yorumlarda lütfen yazın çünkü kötü yorumlara da kızmam. Sizin düşüncenizdir o. Hepinizi mutlu etmek isterim. Elimden geldiğince sık yazacağım. Eğer müsait olur...