5. bölüm

578 33 4
                                    

Tilkinin gözünden;

O kasetçaları gördüğüm anda başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Napcaktım ki ben? Nasıl kaçırmışlardı onu? Hemen Savaş' lara haber verdim ve her yeri aramaya başladılar. Güvenlikler birinin bir kızı kaçırdığını görmediklerini söylediler. Delirmiştim. Bi oyana gidip soruyordum bi bu yana. Herkes, herşey üstüme üstüme geliyordu. Dışarıya çıkıp her yanı aradım. Ama yok işte yok. Kimdi? Neredeydi? Neyin nesiydi? Ayline zarar verdi mi? Bizden Aylinimden ne istiyordu?

Aylinin gözünden;

Yavaş yavaş ayılmaya başladım. Ayılınca karşımda tilkiyi gördüm. İnanamadım. Ama o böyle birşey yapmazdı ki? Bir süprizi asla benim canımı yakarak yapmazdı? Ama capcanlı aynı tilki duruyordu. Hemen gittim boynuna sarıldım. Ne olursa olsun ben onu çok seviyordum. Bana bnim fotoğrafımı çekeceğini söyledi ve çıkırt... Çekti. Sonra dudaklarıma yaklaştı, yaklaştı, yaklaştı. Ve sonra da öptü. Aman allahım. Tilki yerde yatıyordu. Ama ben onu çarpmazdım ki?

Tilkinin gözünden;

Çıldırdım artık delirdim. Sonra gizli numaradan mesaj geldi. Daha doğrusu video. İnanamıyorum. Aylin hiç tanımadığı birine yaklaşmış tam dudaklarını birbirine değdirince video bitti. Allahım aylin nasıl yapar böyle birşeyi. Ne olursa olsun onu bulmalıydım ve konuşmalıydım. O adam her kimse aylinin canını acıtabilirdi. Hayatının hatasını yapabilirdi. Bir yerlerden çocuğu gözüm ısırıyordu ama kim ?

Görkem;

Aylini hipnoz gücümü kullanarak benim tilki olduğumu söyledim. Böylece tilki beni görecek ama hipnoz etmediğim için ben olduğumu anlayacak. Ama aylin tilkiyi öptüğünü sanacak. Belki daha kötü uygunsuz fotoğraflar da yollarım. Neden mi böyle yapıyorum. Yıllar önce sevggilim çok sevdiğim sevgilim onun için beni terketti. Tilki de onunla çıktı ama sonra sevmediğini söyleyip bıraktı. Mutlunolsun diye çıkmışmış. Hem benim canımdan çok sevdiğim sevgilimi üzdü,hem beni üzdü, hem de sevgilimi benden aldı. Bende ondan intikam alacağım. Ahhaahahhaha

Tilkinin gözünden;

Aman allahım. Bu Görkem'di. Pislik. Ben onun sevgilisiyle çıkmıştım ama ilişkimiz sorunlu gidiyordu ve ikimizi de üzüyordu. Ondan ayrılmıştım kızdan. Şimdi intikam almak istiyordu. Düşün tilki düşün. Nerdedir düşün. Düşün. O beynini patlat. Ama bul onun yerini. Nerdedir ki. Buldum.. Eskiden sena yani eski sevgilimin onu bırakıp beni tercih ettiği şehir merkezinden uzak küçük bir kulübe vardı. Buraya süpriz yapmak için görkem gelmişti ama benimle sena yı gördüğünde seçim yapması gerekmişti. Beni seçti. Kesin oradaydı. Videoda arka plana yer verimemişti.

Aylinin gözünden;

Tilkinin yanına hemen adamlar geldi. Ama o anda o çocuğun birden tilki değil başka bir çocuğa dönüştüğünü gördüm. Ben de gittim ve hemen tilki diye beni kandıran çocuğun telefonunu aldım ve cebime çaktırmadan koydum. Ve rol yaptım. Tilki nasıl ? O iyi mi? Noldu bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum.

X: Hey sen yalan söylüyorsun? Diyip üstüme yürümeye başladılar. Hadi aylin kafanı kullan. Odaklan. Çarp. Birini çarpım ama sırtımda bir acıyla tüm vücudumu yerde hissettim. Başka biryere idiyordum. Sonunda bilincim tamamen gitti.

Tilkinin gözünden;

Aylinin orda olduğunu umduğum yere gittim. Ama kimse yoktu. Aylinin ayakkabısını gördüm. Buradaydı. Hemen yola baktım. Siyah bir araba gidiyordu. Atladım arabaya gittim peşlerinden. Ve lanet olası kırmızı ışıkk. Beni durdurdu. Bende bastım gaza ama önüme bisikletli çıktı. Hemen kırdım ddirekdsiyonu ve tekrar düzelttim. Mecburdum. Benden önde gidiyordu. Son gaza yüklendim ve gittim. Depo gibi bir yer. Aylini bağlamışlardı ve baygındı. Birdn uyanmaya başladı ve söylediği ilk sözcük tilki oldu. Allahım. Yardım et bana. Kurtaracağım seni aşkım. Ne pahasına olursa olsun. Hemen görünmez oldum ve içeriye girdim. Sadece aylinin duyabileceği bi seste;

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aytil AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin