Sabah uyanmıştım. Allahımm rüya mıydı yani bunlar. Off yani yine rüya mı görmüştüm? Ben böyle söylerken tilkinin nefesini hissettim ve ne rüya mıydı sevgilim dedi. Bende hiiç dedim.
T: Yoksa rüyalarında mı görüyodun daha önce beni? He prenses.
- Eııı şeyy ben çok acıktım.
T: Aman da hemen utanırmış benim sevgilim. Der ve yanağını öper. Aylin kızarmıştır.
T: Tamam tamam hadi git kahvaltı hazırla ben çok acıktım bak snde acıkmışsın bak kalk kahvaltı hazırla he ayleen.
- Ya ama ben çok yorgunum. Kalkcak halim yok.
T: Ee dün gece yaşadıklarımızdan sonra.
Aylin yine kızarır ve yüzünde çok hafif bir gülümseme belirir.
- Ya tilkiii
T: Efendiiim
- Böyle şeylerin yüzüme vurulmasından hoşlanmıyorum yaa
T: Ama böyle olunca çok tatlı oluyosun. Pembeleşmiş yanaklar, hafif bir tebessüm. Çok güzelsin. Muahh. Çok tatlısın. Muahh. Hayalimsin. Muahh. Sevgilimsin. Muahh. Aşkımsın. Muahh. Benimsin.
Tilki aylinin başını öperek bu sözleri söylüyordur. Aylinde tilkiye sarılmıştır. Bir süre yine böyle uyuklamışlardır. İkiside kendilerini huzurlu,mutlu,güvende hissediyorlardır. Aradan yirmi dakika geçince ikisi de birbirlerinin nefeslerini içine alarak uyanıyorlardır.
T: Aşkım,Aylinim,güzelim
- Efendim tilki
T: Seni çok seviyorum
- Ben de seni çok seviyorum aşkım
T: Aylinim
- Efendim aşkım
T: Hadi git kahvaltı hazırla kurt gibi acıktım.
- Ya off tilki tam bir öküzsün.
T: Yine hangi öküzlüğü yaptı bu öküz aylinciğim
- Ya ben sana yorgunum diyorum sen kalk kahvaltı hazırla diyosun aşkım ya.
T: Tamam sevgilim. Sen iste yeter dışarda yaparız kahvaltıyı ya ama senin elinden daha bi tatlı oluyo ya
- Ya tilki tamam ama ben yorgunum 10 dk daha uyuyalım, sonra ben sana kahvaltı hazırlarım.
10 dk sonra uyanır ve kahvaltı hazırlayacaktır.
Tilki hadi kalk çık dışarı giyincem
T: Niye ya ben de yorgunum.
- E giyinicem tilki
T: Giyiiin
- Çık tilki
T: Ya aylin sanki görmedik dün ya giyin işte
- Dışarı tilki
T: Of aylin yaa diyip zorla da olsa dışarıya çıkar.
Aylin giyinir ve aşağıya iner. Kahvaltıyı hazırlamak için aşağıya iner ama evde yumurta yoktur. Tilkiye seslenmek için odasına girer ve tilki giyiniyordur ve sadece boxer ı vardır. Aylin hayran hayran tilkiye bakarken, tilki ayliiin ayliiin sanki dün görmedin haa, ayliiiin derken aylin ha diyip kendine gelir. Ya tilki çok pardon da evde şey kalmamışta şeye gidip alıp gel dicektim. Neye gidip ne alcam aylin. Ya yumurta işte markete git al gel. Yumurta kalmamış.
T: Hee tamam ben giyiniyim alıp gelirim.
- Tamam sen giyin iyi giyin al gel o zaman.
T: Tamam der ve sırıtır.
Aylin aşağıya iner.
Salata falan hazırlar. Tilki gelir.
T: Aylin ben şeye gidip şey aldım şimdi bunları şey yaparız he. Diye dalga geçer ve o muhteşem gülümsemesini eksik etmez.
- Ya tilki napıyım seni öyle görünce işte
T: Etkilendin dimi? Ahh ahh kahretsin çok yakışıklıyım be güzelim.
- Hadi hadi tilki otur sofraya yumurta da pişti pişecek az kaldı.
Tilki hafif sırıtır. Sonra bu gülümseme git gide artar. Sonra hafif kahkahaya dönüşür ve Aylin bunu farkeder.
- Tilki neye gülüyosun sen öyle? Tilkii? Heyy ne gülüyosun?
T: Hiiç öyle bişey düşünüyordum.
- Ne düşünüyordun
T: Ya böyle şimdi aynı sahnede çocuklarımız olsa nasıl olurdu diye düşünüyordum.
- Peki neden gülüyosun. İster miydin hayalin gerçek olsun?
T: Gülüyor muydum ki ben?
- Evet
T: İsterdim tabi ne güzel olurdu hem mutlu bi yuva. Junior aylin.
- Junior tilki. :)))
- Tilkiiii!!!!!
T: Yumurtalarr!!!
- Koş koş koş
T: Oh be allahtan yanmamış
- Evet evet hadi geç sofraya da yumurtaları tabaklara koyayım bende.
Kahvaltılarını yaparlar.
Duru ve savaş ta eve gelir ve hep birlikte sinemaya giderler. Sinema da herkesin ortak kararıyla romantik komedi filmine gittik. Eğlenceliydi ama acıklı sahneleri falan vardı. Ağladık, güldük, eğ-len-dikkk. Sinema çıkışında ben tuvalete gittim. Tuvaletten çıkarken burnumda bir koku ve pamuk hissettim sonra bütün vücudumdan can kesildi ve.... KARANLIK.
Tilkinin gözünden;
Aylin tuvalete gideli tam 20 dakika oldu ve ayline benzeyen bi ses yarım saattir yani 20 dakikadır aynı şeyleri söylüyordu. Tamam tilki az kaldı. Tilki tamam geliyorum. En sonunda ben sormadan "ya tamam tilki geldik dedik niye hala soruyosun ki" sesi geldi. Bu ses aylinime benziyordu ama değildi. Dayanamadım kızlar tuvaletine girdim ve aylin diye bağırmaya başladım. Bütün kızlar çıktı ve en sonunda bi kapı kaldı. Seslerin çıktığı kapı. Kapı yarı açıktı. İnanamıyorum. Bi kaset miydi? Ayleeeeeeeeeeen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aytil AŞKI
RomantikHikayemi beğenenler lütfen bol vote ve yorum atın. Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz şeyleri yorumlarda lütfen yazın çünkü kötü yorumlara da kızmam. Sizin düşüncenizdir o. Hepinizi mutlu etmek isterim. Elimden geldiğince sık yazacağım. Eğer müsait olur...