Mutsuz başlangıç mutlu son

500 24 0
                                    

T: Hayır o da kim ne istiyo bizden?

- Yani aslında sadece o da değil onun başında biri var ve o kartalı yönetiyor. Ama bunun kim olduğunu ismini cismini bilmiyoruz. Tek hedefleri özel çocuklar yani benim peşimdelermiş. Ben sadece ben özelim diye benim peşimden kovalıyor sanıyordum ama siz de özelseniz ozaman sizi de kovalar. Yani hedefleri özel çocukları toplayıp güçlerini almak. Tamam şimdi alsınlar ne olacak diyeceksin ama güçlerimiz alınınca sadece bir yıl ömrümüz olacak. O yüzden onlardan kaçmalıyız.

T: Sevda ile çağla dan bunları duymuştum ama adını bilmiyorduk sadece kaçmamız gereken biri olduğunu biliyorduk. O kartal mı yani?

- Evet adı kartal yani lakabı. Derken telefonum çalar.

Aylin telefonu yere düşürür ve bir anda ağlamaya başlar.

Anne babaa

T: Noldu güzelim noldu bitanem ne olmuş ailene

A: Tilkiiiiğühügüühü

T: nolmuş ailene aylin

A: Trafik kazasııı

Aradan 2 saat geçer

T:tamam güzelim ağlama artık lütfen bak kendini harab ettin.

A: Nasıl ağlamıyım tilki önce annem sonra da babam .

T: Tamam ama artık ağlama nolur sen ağladıkça benim de canım yanıyor der ve ayline sarılır. Sonra da aylin tilkiyi eve bırakmak için arabaya binerler.

T: Aylin güzelim eve seninle gelmemi ister misin ? Seni yalnız bırakmak istemiyorum.

- Gerçekten gelir misin ?

T: Tabi ki bitanem benim hadi girelim. Dedi ve eve geldiler.

Ama bi anda aylin masada bir not görür.

- Aylin ben duru babamızın haberini aldım ve bodrum a gidiyorum kardeşim.

Tilki duru bodruma gitmiş.

T: Aylin bak istersen biz de gidebiliriz yani istersen tabi bak ben hemen biletleri alırım.

- Tamam olur tilki. Ailemi görmek bana iyi gelecek. Mezarda da olsalar.

Uçağa binerler. Aylin uyur. Sonra

T: Aylin güzelim hadi kalk geldik.

- Tamam rilki dedim ve kalktım.

Annem ve babamın mezarına geldik. Bugün gömülmüş. Hepsine dualar ettik. Kardeşimi gördüm. Savaşla gelmiş. Sonra gece eve gitmeye karar verdik.

T-S: Kızlar isterseniz burda kalmayalım bi otelde kalalım siz belki istemessiniz. Sonuçta anılarınız var.

D: Aslında iyi olur bu evin her yeri annemi babamı hatırlatıyor.

Otele gelirler ve duru aylinle tilki de savaşla aynı odayı paylaşır. Sabah erkenden uçağa atlarlar ve istanbula gelirler. Havaalanından evlerine kızları bırakırlar.

Aytil

A: Tilki sana herşey için çok teşekkür ederim. Annemin ölümünde erkek arkadaşım bile bana böyle destek olmamıştı.

T: Önemli değil aylinim. Benim senin yanında olmamı istediğin sürece ben senin yanındayım bırakmam.

A: Çok teşekkürler tilki yanımda olduğun için diyip içeriye girdim. Gerçekten hiçkimse bana bu kadar destek olmamıştı. Hep yanımdaydı. En kötü zamanlarımda bile hep yanımdaydı. Aynaya baktım ve gözlerim şişmişti. Benim gerçekten yanımdaydı. Ben tilkiyi seviyorum. Artık bundan eminim. O bana tamam güzelim geçicek dediğinde annemle babamın acıları bile diniyor. Onun yanonda kimseyle olmadığım kadar huzurluyum. Benim ona duygularım belli ama o o ne düşünüyor benim hakkımda. Bir kardeş olarakmı yanımda yoksa sevdiği kızın mı yanında ?

Aradan 1 ay geçmiştir.

Bugün okullar açılıyor. Üniversite 1. Duruyla aynı üniversiteye gidiyoruz. O gün kapıdan içeriye girdim ve tilki ile savaş ta bu üniversitedeler. Hemen yanlarına gittik. Tilki nin başında kızlar vardı çünkü onun çıktığı biri olmadığını biliyorlardı. Ama savaş ın duruyla çıktığını bildikleri için savaş a sulanamıyorlardı. Kızlar;

Çıkışta birşeyler yapalım mı kıvanç?

Bu akşam ödevime yardıma eve gelebilir misin ?

Diye sorular soruyorlardı. O da ufak tefek yalanlar atıp kızları etrafından uzaklaştırıyordu. En son ders zili çaldı ve kızlarda onun yanından uzaklaştılar. Bizde derslere girdik. Okul bitti. Eve giderken savaş ben ve duru bi kafeye gittik. Tilkinin işi varmış. Üzüldüm demesem yalan olur. Onun eksikliği çok hissediliyordu. Saat 8 e kadar oyaladılar. Sonra duru benimle gelmeyeceğini söyledi. Bu akşam savaşlarda kalacakmış. Allah allah ne oluyor bu kıza. Neyse kapıdan içeriye eve girdim. Amaan alllahımmm .

Güllerle kaplı bir yol. Bunun sonucunu merak ediyordum. Sonra yoldan yürümeye başladım. Güllerle benim sevgilim olur musun? Yazıyordu. Etrafta kimse yoktu. Ve o güllerle yerde yazılan muhteşem yazının az ötesinde ve tam ortasında elinde güllerle tilki belirdi. Görünmez olmuştu. Çok yakışıklıydı. Yanına yaklaştım ve dudağıma masum bi öpücük kondurdum. Sonra sadece seninim ve senin olacağım dedim.

Aytil AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin