Relacja: przyjacielska
Dla: ami_no
Ktoś tęsknił za self shipami? C:
Jak tylko ma problem z kobietami, idzie do ciebie i pyta co ma robić, jeśli na przykład dama zgadza się na pójście z nim na kawę, a on nigdy nie doszedł nawet do takiego kroku. Po kilku twoich dobrych poradach niby już wie, w praktyce zaś wygląda to gorzej, bo wraca po randce wtedy łysy, z podbitym okiem, także jest zmuszony do noszenia peruki, dopóki mu nie odrosną włosy. Sytuacja ta powtarza się średnio co pięć miesięcy, więc masz z czego się pośmiać.
Ciężko jest uznać Spearsa za dobrego przyjaciela. Jako jedyny nigdy nie ma dla ciebie czasu, ponieważ bardziej liczą się dla niego raporty oraz praca. Cały czas siedzi w tym swoim biurze, wpatrzony w papiery i nawet nie spojrzy na telefon, który aż wręcz wibruje od twoich wiadomości. Ale jest jeden plus z tego wszystkiego, bo shinigami nigdy nie odmówi ci pomocy, gdy twoje życie jest zagrożone. Nie wygląda na osobę z uczuciami co prawda, jednak gdzieś w środku odczuwa wiele emocji i to dzięki nim potrafi interesować się tobą oraz tym, jak się czujesz danego dnia, przejmując się każdym twoim humorem, ale i jednocześnie udając znanego przez wszystkich tsundere.
Mówi się, że oczy są odzwierciedleniem duszy. Gdyby tak było naprawdę, zobaczyłabyś jak wiele przeżył czarnowłosy i dlaczego nie chce pozwolić, abyś popełniła jego błędy i została shinigami. Po prostu nieraz ma wrażenie, że skoro nie mógł siebie ocalić i doprowadził do własnej wiecznej kary, jaką jest odbieranie życia innym i to często niesprawiedliwie, to chociaż ciebie odwiedzie od samobójstwa.
Dla niego to bez różnicy jaka jesteś. Możesz być dziwna, możesz wyglądać jak wiedźma, mieć nietypowe nawyki, zainteresowania, a i tak powodujesz u niego tę niewielką iskrę radości, dzięki której jego dzień staje się w miarę do zniesienia. Wtedy uważa, że bez ciebie nic nie byłoby już takie samo...
CZYTASZ
Self shipy Kuroshitsuji 2 [ ZAMÓWIENIA CHWILOWO ZAMKNIĘTE ]
RandomCiąże, przyjaźnie, wrogości, miłości... Każda z postaci darzy cię różnym uczuciem, lecz od ciebie zależy jak rozwiną się wasze relacje. Chcesz kochać Grella, ale on ma cię nienawidzić? Nie ma problemu! Pragniesz przeżyć słodkie chwile z twoim przyj...