Ciel

959 67 28
                                    

Relacja: Romantyczna

Dla: Ignis0608 HakeNora

Czy to powrót? Uznajmy, że tak, na 80% :p Spóźniony rozdział, ponieważ możecie winić mnie za to, że za dużo gram w Wowa ostatnimi czasy xD

Hrabia akceptuje i kocha cię taką, jaka jesteś naprawdę, mimo, że możesz mieć nawet i niezliczoną ilość wad. Dla niego ważniejszy jest fakt, sama akceptujesz jego każdą paskudną niedoskonałość, więc czemu on sam nie miałby robić tego samego w twoim przypadku?

Ciel najbardziej zazdrosny jest o twoją relację z Sebastianem. Widząc, jak dogadujecie się dość dobrze ze sobą, często dostaje focha i nie odzywa się do was, lokajowi dając mu dziesiątki zadań, traktując go jak psa, którym i tak jest, tylko po to, byś nie miała za dużo czasu na rozmowy z demonem. Sam zaś od razu w twojej obecności wszczyna kłótnie, pytając się, czy przestał być już dla ciebie ważny, bo może wolisz tego złodzieja dusz, od swojego chłopaka. Reaguje tak niestety, ponieważ boi się, pewnego dnia zostawisz go i nigdy już nie wrócisz, a on w samotności będzie musiał uporać się ze swoimi demonami przeszłości, czego nie zniesie, bez twojej osobistej pomocy i jasnej, pozytywnej aury, którą roznosisz dookoła niego.

Kiedy nie myśli o pracy, jego głowa pełna jest zajęta myślami o twojej osobie. Przez ten czas zastanawia się, jak się czujesz, czy wszystko z tobą w porządku, rozważa o waszej przyszłości i o najważniejszym. Mianowicie od wielu miesięcy zastanawia się nad wyborem pierścionka zaręczynowego dla swojej partnerki, problem w tym, że nadal nie wie, co byś wolała. Diament, rubin, jadeit, a może szmaragd? Złoto czy srebro? To wciąż bardzo ciężki wybór dla panicza i pewnie długo mu jeszcze to zajmie, zanim wybierze naprawdę ten wyjątkowy i specjalny.

Phantomive' a wielce bawi twoja niezdarność, na przykład wywalanie się na prostej drodze, rozwalanie łatwych opakowań do otwarcia i wysypywania ich połowy zawartości. Jest wiele takich akcji, ale dzięki temu on nie ma prawa narzekać na nudę. Więc, jeśli nadal nie wierzysz w siebie i wydaje ci się, że twój ukochany cię rzuci, to masz po prostu zbyt wybujałą wyobraźnię, albowiem, kto śmiałby zresztą zostawić tak wyjątkową osóbkę, jaką jesteś ty? Bo na pewno nie Ciel.

Self shipy Kuroshitsuji 2 [ ZAMÓWIENIA CHWILOWO ZAMKNIĘTE  ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz