Grell

1.1K 96 14
                                    

Relacja: Romantyczna

Dla : Borsukanenten

Grell jest znany z bycia bardzo opiekuńczą osobą. Jego obawy o twoje życie nasilają się, gdy wracasz samotnie wieczorem do waszego wspólnego mieszkania. Nie dziw się wtedy, że na twoim telefonie pojawia się dwadzieścia nieodebranych połączeń i pięć wiadomości, z zapytaniem, czy żyjesz i czy jesteś już blisko domu. Kiedy jesteś zaś już w środku, dostajesz porządny ochrzan za bycie taką nieodpowiedzialną kobietą, która nie poinformuje nawet cię, że nie padłaś ofiarą przestępstwa. Ale spokojnie, po pięciu minutach wybuch żniwiarza kompletnie zanika, zamieniając się w czułość i niewinne buziaki.

Gdy macie dzień wolny od pracy lub szkoły, leżycie cały ranek w łóżku, tuląc się i całując leniwie. Najczęściej to Sutcliff o poranku przygotowuje twoje ulubione śniadanie i przynosi ci je osobiście, karmiąc cię widelcem,  zupełnie jakbyś była małym dzieckiem. Po posiłku zabiera cię na spacer i trzymając cię za ręce, opowiada jak bardzo ciężko mu w pracy, szybko dodając, że bez ciebie i twojej energii, którą mu codziennie dostarczasz, długo by tam nie pożył.

Niby miłość jest sprawia, że wszystko staje się prostsze. Jednak dla boga śmierci wciąż jest tajemnicą, dlaczego akurat to ty go wybrałaś spośród innych shinigami, skoro jako jedyny nie wpasował się w wyznaczony dla nich świat i nie przestrzegał wyraźnie reguł. A mimo to kochałaś go za to, jaką był osobą i nie zamierzałaś z niego nigdy zrezygnować.

Czerwień i ty, to jedynie rzeczy, które sprawiają, że Grell wręcz promienieje  i szczerzy się jak głupi. Bez nich nie musiałby przeżyć nawet jednego dnia, a co tu dopiero mówić o tygodniu. Dlatego zawsze przy sobie nosi czerwony płaszcz i fotografię, na której się znajdujesz, by mieć jak najbliżej swoje najcenniesze wartości.

Self shipy Kuroshitsuji 2 [ ZAMÓWIENIA CHWILOWO ZAMKNIĘTE  ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz