8 -fan ta mina tankar-

20 3 2
                                    

Jag har inte sett dig på över en vecka. Vart har du varit? Har du endast varit borta för att undvika mig? När kommer du tillbaka? Det kanske du aldrig gör. Fast vet du vad? Det kanske är för det bättre. Lämna mig. Lämna mig till helvetet. Lämna mig till den ensamhet jag känner när jag är utan dig. Lämna mig för alltid och kolla aldrig tillbaka. För om du gör det kommer jag aldrig kunna glömma.

Jag har redan problem med att göra det. Glömma. Att glömma alla de gånger våra blickar har mötts. Att glömma varje gång mitt hjärta slagit i din närvaro. Men, ibland glömmer jag ändå vissa saker när jag ser dig. Jag glömmer. Glömmer att andas. Jag glömmer att tänka. Jag glömmer att glömma. För jag måste lära mig att glömma. Jag måste lära mig att glömma. Att glömma dig.

Det spelar ingen roll ifall jag glömmer allt om dig egentligen.För i mina tankar kommer du fortfarande leva vidare. Att jag kommer fortsätta tänka på dig till världens slut är ingen hemlighet. Det är omöjligt att dölja. Mina tankar kommer alltid ligga på dig. Jag undrar om du vet det. Antagligen inte. Mina tankar är alltid på dig. Ditt vackra ansikte är allt jag ser när jag blundar. För att glömma måste jag tänka på annat, men det går inte. Det kommer aldrig gå. Fan ta mina tankar.

Fan Ta KärlekenWhere stories live. Discover now