Part 3

291 23 10
                                    

      

       "Couldn't stop loving you"

"Hik... Hik..tolong Tae... Tae sesat.." Kata namja itu. Air mata yang mengalir dipipi dikesat mengunakan tangan.

Eh??

Makin bertambah blur lah si Jung Hye Jin sorang ni jadinya.

'Bengong ke hape mamat ni? Datang datang tak bagi salam tetiba kata sesat.' Kata hati Hye Jin.

"Tolonglah Tae... Tae tahu tempat ni kat mana..." Kata namja itu mendayu dayu.

Kedua dua belah tangannya dicantum dihadapan Hye Jin dengan penuh harapan agar wanita itu menolongnya.

Hye Jin garu kepala.

'Nak tolong ke tak nak? Nak, Tak nak? Nak, Tak nak? Aergghh bukan boleh percaya sangat orang sekarang ni. Muka pun macam perogol. Entah entah perogol bersiri nak rogol aku kan?'

Gerun pulak Hye Jin memikirnya. Tergeleng geleng kepalanya menghalau imaginasi peliknya itu.

Namja yang daripada tadi menggelar dirinya Tae terus berhenti menangis lalu memandang pelik wanita itu.

"Noona...noona okey tak? Kalau tak okey jom pergi klinik." Katanya.

"Hahh??" Hye Jin tersedar.

"Tak...Tae cakap jom pergi klinik. Noona nampak macam tak sihat." Ulang namja itu lagi.

"Ma..ma..manada!"

Eh? Jap jap.. Ape mamat ni panggil aku tadi? Noona? Seriosly? Aku dah pekak kalinya..

"Apa awak panggil saya?"

Namja itu mengeluh.

"Tae panggil noona, noona lah... Takkan Tae nak panggil noona nama Pak Samad yang jual biskut belakang rumah Tae..."

Sah! Dia tak salah dengar!

Di scan nya lelaki itu daripada atas kebawah.

'Bior benar dia ni? Aku rasa macam aku lagi muda pada dia jer?'(bukan nak perah santan tapi kenyataan)

"No...noona... Nape noona tengok Tae macam tu?? Noona nak rogol Tae ke apa??" Soal lelaki itu.

Tubuhnya yang hanya berbaju T-shirt biru dipandankan dengan jean hitam cuba ditutup dengan memeluk badan sendiri.

Whatt????!!!!

Terus muka gadis itu memerah.

"Erkkk mana ada!!" Bentak Hye Jin.

Senyap sekejap.

"Erkk nama awak siapa eh?" Soal Hye Jin.

Namja itu tersengih.

"Tae ingat noona taknak tanya!" Katanya dalam sengihan comel.

Hampir caiyak Hye Jin dibuatnya.

'Kuat Hye Jin !! Kuat! Dia tak betul. Tak mungkin kau suka dia!'

"Name please.." Soal Hye Jin buat kali kedua. Muka sengaja diketatkan agar tak mudah sangat nampak yang dia memang dah cair.

Sekali lagi namja itu tersenyum.

"Nama Tae... Kim Tae Hyung.. Tapi noona boleh panggil Taetae!!" Katanya sambil membuat gaya 'peace'

Tuhan, aku dah cair.....














Autism Alert | KTHWhere stories live. Discover now