Part 11

233 18 0
                                    

        

"Couldn't stop loving you"
                

"Hyejin~ ahh!!!" Bergema rumah teres dua tingkat itu dengan jeritan kuat seorang lelaki.

Si gadis pula sibuk menahan ketawa daripada terletus. Merah habis mukanya.

"Hyejin~ah..." Seru lelaki itu seakan akan merajuk.

"Opsss.." Hyejin menekup mulutnya dengan kedua belah tangan apabila perasan riak muka lelaki itu mula berubah.

Tapi masih nyata dia tidak boleh menahan tawanya daripada meletus kuat.

"Hahahaha!!!"

All kisahnya begini. Si Hyejin ini nak buka paket tepung untuk membuat pankek, tapi lain pula jadinya apabila si anak Kim tiba tiba datang menyergahnya daripada belakang.

Nak nak pulak Hyejin memang pelatah setia, habis terburai paket tepung itu dibaling kepada Taehyung.

Muka Taehyung tersangatlah kelakar. Rambut lelaki itu sepenuhnya diliputi oleh tepung gandum. Manakala mukanya pula tercalit tepung.

"Hyejin!!" Hampir terjerit Taehyung kerana asyik diketawakan oleh gadis dihadapannya.

Mukanya yang masih tercalit tepung dibersihkan disingki.

Selesai membilas wajahnya, kakinya menapak menuju kearah gadis yang masih asyik dengan tawanya yang tak kesudahan.

Perlahan lahan rambutnya pula dikuak dan dilurutkan untuk membuang tepung yang tersisa.

"Hyejin.." Panggilnya.

Hyejin yang masih ketawa menghiraukan.

Sekali lagi nama gadis itu dipanggil, barulah dia mendapat respon namun lain pula jadinya apabila Hyejin senyap memandangnya.

Keningnya bertaut. Hairan.

"Waeyo??" Soal Taehyung.

Hyejin masih terkelu untuk berkata kata. Lagak Taehyung yang bersahaja menyisir rambutnya membuatkan dia berasa.

'Is he an angel? If not, ...........
......

.....
why he look so damn sexy?!'

"Waeyo Hyejin~ah" soalan yang sama terus diulang sehingga dia mendapat jawapan.

Tangan kirinya memegang pipi gadis itu yang mulai memerah sakan.

Diusapnya perlahan sebelum memandang mata yang masih tunak memandangnya.

"Are you okey?" Soal Taehyung lembut.

"Arr... aaa.. aaaa" Hanya gumaman menjadi jawapan.

Semakin diteleknya muka Hyejin apabila gadis itu hanya mengumam.

Laju sahaja tangan lelaki itu ditepis.

"D..dahlah Hyejin n..nak kemas dapur.. Tae pergilah depan nanti Hyejin join okay?" Kata Hyejin agak gagap.

Taehyung mengangguk kecil dan beredar daripada dapur.

Sebaik bayangan lelaki itu hilang Hyejin mengurut dadanya.

"Yah!!! Kim Taehyung.... Apa yang awak  dah buat pada saya?"








Autism Alert | KTHWhere stories live. Discover now