"Couldn't stop loving you"Rambut yang panjang sehingga menutupi wajah Taehyung diselitkan dibelakang telinga lelaki itu.
Hyejin kemudian merenung wajah polos yang sedang ketiduran.
Daripada mata sehinggalah dagu tajam yang sempurna. Tiada cacat cela pada wajahnya selain parut kecil yang berada dipipinya.
Pipi Taehyung diusap.
"Taehyung ahh... Ireona..rise and shine.."
"Hmmm...." Hyejin tersenyum kecil apabila badannya ditarik masuk kedalam pelukan. Kepalanya berada betul betul diparas dada Taehyung.
"Ppali ireona.. dah pagi Tae.." pujuk Hyejin lembut. Terasa gelengan Taehyung daripada atas kepala Hyejin. Malah pelukan semakin dieratkan.
"Auchhh!!" jerit Hyejin tiba tiba.
Automatik Taehyung terbangun dengan mata membulat. Tangan Hyejin ditarik melihat lihat sekiranya ada tanda tanda gadis itu terluka.
"Hyejin...gwenchana??"
Hyejin menahan ketawa namun tak lama selepas matanya dihidangkan dengan wajah berkerut milik Taehyung. Terlepas juga tawanya.
Taehyung menarik muka cemberut.
"haissshhh!! Hyejin ahhh!!" Hyejin yang masih ketawa jeling geram.
Dia kembali berbaring diatas katil dengan kasar kemudian kembali menarik selimut daripada hujung kaki sehingga kepala.
Tak nak kawan dengan Hyejin! Huhh!!
Ketawa Hyejin mulai reda, gadis itu memandang kepada orang yang kembali berselubung dalam selimut.
Hyejin sengih tak bersalah.
"Taehyung ahh... Mianhae" ujarnya memujuk. Alahai nak kena pujuk baby besar pulak dah.
Tubuh itu masih kejung dalam selimut.
Merajuk mungkin?
"Taehyungieee..... Jangan la merajuk.. Hyejin main main je.."
Senyap.
"Taetae.."
Senyap.
Hyejin mencebik.
Selimut Taehyung ditarik lalu serta merta terbuka.
Hyejin mengerutkan dahi. Wajah lelaki itu dipandang.
Matanya tertutup rapat dan dengkuran halus kedengaran.
Alahh... Dah tidur semula rupanya.
Alahaii Taehyung... Sehari tak comel tak boleh ke?
Jam didinding dilihat 7.30 am. Patutlah.. Belum masa lelaki itu bangun lagi.
Hyejin bangun daripada katil lalu menuju keluar bilik.
Lebih baik dia masak daripada baring sekali dengan Taehyung.
Sekali dah tidur ada pukul 10 pula dia bangun nanti.
*******
Hiiii!!!!!! Misssshhhh me or not😘😘
YOU ARE READING
Autism Alert | KTH
ContoKisah seorang Jung Hye Jin yang terjebak dalam dunia seorang lelaki autism 'Omo...Alien handsome mana pulak datang rumah aku ni? Sembelit nak tumpang tandas ke ape?'- Jung Hye Jin "Hik...hik..hik.. Tolong Tae .... Tae sesat..." -Kim Tae Hyung Hari...