Seoul, Korea 17:00 PM September 2014
Ahh.. noona a venit randul meu sa scriu, probabil te-am zapacit cu faimoasa noastra linie: 'Ne este dor de tine' ,vreau sa stii, ca oriunde ai fi tu tot in inimile noastre ai ramas, tu vei ramane acea noona care daca cineva se lua de noi tu apareai de nicaieri.
Vreau sa ne dai un semn ca esti bine, ca esti sanatoasa.. vreau sa stiu daca citesti scrisorile.
Astazi am muncit din greu, ne pregatim pentru noul album, am dat tot ce am avut mai bun. L-am invatat pe Lay noi miscari de cuceritor. Nu cred ca ar trebui sa te ingrijorez cu asta, dar Suho a intrat in depresie.. datorita problemelor cu trupa si.. plecarea ta.
Sa te intorci cat mai repede si sa imi aduci un suvenir de acolo de unde esti. Apropo unde esti? Cand ai plecat nu ai spus nimanui unde pleci..
Ah.. te iubim asa de mult incat te consideram iubita noastra ㅋㅋㅋ. Ar trebui sa vizionezi noul film al lui Chanyeol, din copilul ce era.. a devenit un barbat adevarat. Chiar daca sunt mic in trupă, ascult de hyungs ca si de parintii mei..
Ahh.. mi-e dor de momentele alea cand faceam Bungee Jumping de la balcon si nimeream in holul principal prin geam, sau atunci cand mi-ai spart colectiile din ceramica si nu am mai vorbit cu tine cateva secunde.. noona mai tii mine cand D.O s-a innecat din cauza noastra cand a gustat mancarea? Era prea picanta.. ahh Noona fiecare amintire ma face sa sufar..
Sper sa te intorci cat mai curand. Nu uita, eu personal iti trimit scrisoarea asta si vreau sa spun ca te iubesc si imi lipsesti.
Pa noona~
Expeditor, Kim JongIn