Seoul, Korea 0:00 AM October 2014.Hey Noona, iti scriu in miezul noptii deoarece avem pauza de la repetitii.. de cand ai plecat numai in belele am intrat, exersam ca niste sclavi.
Ce dor imi este de tine si de parintii mei.. nu i-am mai viziat de cand m-ai trimis tu cu forta inapoi in China.. au trecut.. 3 ani?Dar de fiecare data cand ma gandesc la tine, durerea pe care o simt nu se compara cu ce a dorului de casa. Noona, nici macar nu ne-ai spus cum te cheama. Ai spus ca vom afla la momentul potrivit.. nu ar fi frumos sa te intorci inapoi?
Mi-ai citit scrisorile? Imi poti da un semn ca le-ai citit?
Acum o luna m-am ranit destul de grav la picior, am insistat sa continui turul cu baietii in jurul lumii dar acestia nu m-au lasat. Intr-un final puterea mea de lingusit m-a lasat. M-a durut sa imi vad fanii plangand si cerand intoarcerea mea inapoi in sptele scenei ca sa am grija de mine.
JongIn zilele astea a fost foarte trist, catelul pe care i l-ai daruit, era singurul lucru pe care il avea de la tine. Tocmai a fugit, si nimeni nu stie unde se afla.
Restul trupei iti duce dorul.. te iubim asa de mult.. de ce nu vrei sa te intorci?
Noona, intoarce-te vrem sa te protejam, stim ca nu ti-am aratat deagostea de care ai avut nevoie, dae daca te intorci, totul se va schimba.
Eu voi incheia scrisoarea aici, trebuie sa ne intoarcem la repetitii, probabil terminam pe la 5 dimineata si la 7 trebuie sa fim la agentie.. ce viata.
La revedere, Noona :)
Expeditor, HuangZi Tao