Seoul, Korea 6:00 AM March 2015
Buna noona, ce mai faci? Eu o duc cat de cat bine, mi-e foarte dor de tine. Nu am sa mai lungesc si eu scrisoarea cu dedicatii, presupun ca stii cat de mult de iubesc si te apreciez pentru curajul pe care-l ai.
Am incercat sa te scot din adancul inimi mel. Pentru un moment, doar sa te privesc o data si sa-ti soptesc "Te iubesc" dar nu am putut. Mi-am intrebat sufletelu de ce nu se poate.. iar el mi-a soptit: "pentru ca va ramane acolo pentru totdeauna" spunandu-mi ca esti un ingeras pe care trebuie sa il hranesc cu dragoste si sa-i astampar setea cu iubire. Atunci, am inteles ca tu esti acea persoana la care am visat toata viata, tu esti acea persoana cu care imi doresc sa plutesc pe aripile dragostei, tu esti acea persoana la care pot sa-i spun cu toata fiinta mea "Te iubesc", care sunt de fapt doar doua cuvinte pe care le rostesti intr-o secunda , dar iti trebuie o viata sa le traiesti.
Noona, eu imi doresc ca tu sa te intorci. Inteleg nu am puterea sa te fac sa ma iubesti, nu am puterea sa te aduc aici, eu nu te oblig. Dar de dragul baietilor, de dragul nostru, intoarce-te acasa. Acasa, un loc unde gasesti tot ce vrei.
Sau.. macar daca ti-ai gasit pe altcineva si nu ai curajul sa ne spui, da-ne un semn. Noi suntem aici si te vom sustine mereu.
Noona, mai traiesti? Spune-mi ca da! Citesti scrisorile? Noona, fiecare cuvant pe care il scriu imi rupe nima in mici bucatele, nu mai pot continua. Te iubesc noona.
Pa-pa!
Expeditor, Zhang Yixing