Byun Baekhyun

255 27 1
                                    

Seoul, Korea 15:00 PM February 2015

Buna noona. Vreau sa-ti spun ceva, ceva ce doar unii ar banui: nu stiu cum sau de ce, dar fara tine sunt singur. Da stiu, Taeyeon e aici cu mine, dar tu esti altfel, fara tine trec mii de ani doar intr-o zi, Ma-ntristez iar lacrimile-mi curg siroaie...

Uneori as vrea sa fiu singur cu tine sub picaturile reci ale ploii si nimeni in jur. E ciudat sa
 fii doar tu langa mine si sa te iubesc si ma doare cand sunt altii in jur iar eu sa nu te pot cunoaste. Cand ma gandesc la tine, inima-mi bate tot mai tare, genunchii mi se-nmoaie, intreg corpul imi vibreaza... Poate ca iubirea inseamna sacrificii, poate ca iubirea inseamna durere, suferinta, daruire...

Dar stii ce? Nu plang pentru ca nu mi-ai daruit si tu iubirea ta, plang pentru ca nu ai ramas cu mine, cu ceilalti, daca nu sunt eu, atunci sa fie ceilalti. Plang si doare atunci cand ii vad pe ceilalti cum iti duc dorul..

Ma intreb daca ai vazut cum ne-am schimbat.. cum arata infatisarea noastra acum.. cat de mult ne-am schimbat dupa ce ai plecat. Cate zile si nopti nu am dormit doar asteptandu-te pe tine. Ah noona, te iubesc ca pe o sora, ca pe un prieten, ca pe o iubita, ca pe o mama.. pur si simplu te iubesc. Si stii asta, cu toti o stim, si baietii te iubesc. Ahh noona, mi-e dor de tine asa de mult incat numar orele pana la intoarcerea ta.

De ce ai aparut si acum ai plecat? Eu stiu ca undeva in lumea asta, tu citesti scrisorile si nu ai curajul sa te arati. Noona daca te arati.. noona. Nu mai pot continua.

Pa Noona!!

                                                                                 Expeditor, Byun Baekhyun

12 Letters [EXO Fanfic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum