Wu Yi Fan

218 23 5
                                    

Shanghai, China 05:00 AM July 2015

Salutare noona, a trecut un an. Un an in care noi nu mai stim nimic unul de altul. 

Vreau sa incep prin a-ti spune ca sufar, sufar sa-mi vad prietenii ca sufera. Sufer pentru ei si imi pare rau atunci cand ii vad cum lesina la concerte, cat de extenuati sunt..

Sunt momente in care am plans cand Chanyeol a lesinat la concert aici, in China, cand Luhan a fost dus de urgenta la spital, tot in China. Cand Tao s-a ranit la picior.. si multe alte. Dar nu asta este scopul scrisorii asteia.

Chiar daca nu am mai tinut legatura cu ei, cu prietenii mei, vreau sa te intorci inapoi la ei. Vreau sa-mi cer scuze, si merit sa fiu un prost pentru ca i-am parasit. 

Acum un an, ti-am jurat, inainte sa pleci in Australia, ca voi avea grija de ei. Un lider prost ca mine nu a indeplinit dorinta asta. 

Insa, vreau sa te intreb ceva, stiu ca citesti toate scrisorile date de baieti asa cum o citesti si pe asta. De ce ai plecat in Australia si nu ai spus si celorlalti baieti? Nu suferi si tu atunci cand ii vezi atat de extenuati? Ei au un motiv pentru care fac asta, un motiv. 

Le e dor de tine si vor sa iti arate ca pot trece peste.. dar in adancul lor, n sufletul lor, in mintea lor, esti nu mai tu. 

Nici eu nu stiu motivul plecarii tale, vreau sa il aflu, vreau sa imi fac prieteni fericiti.  Stii.. O femeie devine un dezastru, chiar dacă un bărbat cântă în continuare.. dar tu nu esti asa. Ce faci acolo?

Poate asta e ultima scrisoare.. baietii deja au renuntat.

Incerc să te găsesc, cea pe care nu o pot vedea
Incerc să te aud, cea pe care nu o pot auzi
Apoi încep să văd lucruri pe care nu trebuia să le vad
Aud lucruri pe care nu ar fi trebui să le aud
Pentru că după ce ai plecat,
 Am primit o putere pe care nu o aveam înainte.

Uite-te ce am ajuns, noona

                                                                                               Expeditor, Wu Yi Fan

12 Letters [EXO Fanfic]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum