Seoul, Korea 11:00 AM December 2014
Hey noona, aici Chanyeol. Nu ne-am vazut de mult timp si sa stii ca mi-e dor de tine. Suntem in luna Decembrie, luna cadourilor. Nu vream haine, bijuterii, case, masini, nu vream faima sau altceva, te vrem doar pe tine, noona. Vrem sa te intorci sa sarbatoresti Nasterea Domnului si Anul Nou cu noi.
La inceputul acestei luni am lansat noul album, colectia de iarna. Toate gandurile si sentimentele noastre se regasesc in acest album noona. Te rog intoarce-te cat mai repede. Nu exista zi in care sa nu-ti duc dorul, secunda in care sa nu ma gandesc la tine noona. Baietii acum sunt afara, fac un om de zapada pe care-l vor ingriji cat timp afara este zapada. Vrem sa invatam ce inseamna responsabilitatea, asa cum tu ai avut grija de noi, noi vom avea grija de acel om de zapada. Chiar daca pentru uni este o prostie, pentr noi nseamna ceva. Tu nu ne-ai lasat nimic cand ai plecat.
Noona, te iubesc asa de mult si mi-e dor de tine. Lucrurile s-au mai calmat zilele astea, dar dupa sarbatori totul va reveni la normal. Tu erai singura noastra scapare, atunci cand voiam ceva, tu nu ezitai si faceai ca acea dorinta sa fie posibila.
Iti mai amintesti aventura mea in Law Of The Jungle? Nimeni nu stia ca esti si tu cu noi, ai lasat totul in urma si ai venit sa ai grija de mine acolo cand nimeni nu putea face fata.
Sper ca nu ai uitat de noi, si ai sa te intorci cat mai curand posibil. Noona mi-e dor de tine, la revedere.
PS. Te rog citeste scrisoarea cu atentie, mi-e dor de tine!
Expeditor, Park ChanYeol