- Zuhal Sultan Yeter be bıktım bir saattir ! Annem elindeki fırçayla Kafama vurdu, ve işine devam etti. O değil aynaya bakmam yasak izin vermiyor, İnşallah Instagram'daki gördüğüm boya küplerine benzemem. Zaten saçlarım şu an bülbül yuvasına döndü sünnet annesi gibi oldum şu an, Tabi siz bilmiyorsunuz Annem Kuaför abartdıkça abarttı kendi kuaför salonu var. Kadın resmen kendini kaybetti.
- Ya sıkıldım bitmedi mi daha ? Diye sordum bıkkın bir sesle, annem derin bir nefes aldı, ve beni azarlamaya başladı başka derdi yok zaten hatunun.
- AT YETER ! Bir de annesine bak kızını al derler ! Diye isyan etti. Bu sefer çok kızdı, ama gerçekten çok sıkıldım ya. Ne lanet şeymiş bu makyaj, nasıl katlanıyor anneler ablalar. Lan içime bir anda YouTube annesinden gizli makyaj yapan kız kaçtı.
- Ve bitti ! Dedi annem nihayet Şu anda yabadabadu diye haykırasım var. Gözlerimi açtım, karşımda tanıyamadım bir kız var. Lan ben bu boya küpü kızın posterini ne ara astım lan duvarıma.
- ANNE BENİM GALATASARAY POSTERİM NEREDE ? Diye sordum. Ardından ayağa kalkıp söze atıldım.
- Mağdurum mağdurumda mağdurum ! Yahşi Cazibe dizindeki Simge gibi şarkı söyleyip oynadım onun gibi. Annem şaşkınca gözlerini bana dikmiş bakıyor.
- Kız güneş mi geçti başına ! Ne bağırıp öküz tepiniyorsun ? Diye sordu şaşkınca yüzüme bakarak, oynamayı kesip Anneme döndüm ardından söze atıldım.
- Senin bana garezin mi var be kadın ! Ne istedin benim Galatasaray posterimden vicdansız kadın ! Dedim anneme duygu sümürüsü yaparak ağzımızda Deliha gibi büzdüm.
- Kız akıl yoksunu posterin orada ! Dedi annem arkamı işaret ederek, oh be orada benim canım Galatasaray. Eh posterim yerinde duruyorsa, karşımdaki poster ne ? Ah kesin Zuhal Sultanın işi bu o astı bunu.
- Karşımdaki posteri ne ara aştın be Zuhal Sultan ! Pisjolojik baskı yapıyorsun dimi sırf alıştırmak için böylece ilerde şunlara benzemek için ! Dedim anneme ellerimi belime koyarak, Zuhal Sultan bir anda kahkahalar atmaya başladı. Kadın delirdi iyi mi. Ardından gülmeye kesip bana döndü ve söze başladı.
- Sensin o akılsız kızım ! Dedi annem Nasıl ya ben miyim, bu Gözümün önündeki ayna mı. Sağ elimi kaldırdım, ananı satıyım hakikaten benim. Merhaba Ben Sude ye bakmıştım ama yok galiba. Lan benim Abdurrahman tanıyamadın mı. Siz kimsiniz de benimle Lanlı manlı konuşuyorsunuz. Benim diyorum Sude. Şakanın sırası değil hanımefendi Sude nerede ! Başın çöpe sıkışın ömür boyu o kokuyla kalasın inşallah Abdurrahman benim diyorum . Ana cidden sen misin lan, kızım çok abartı olmuş annen sürdükçe sürmüş ! İlk defe kızı makyaj yapıyor kendini kaybetti dua et Donatella'ya benzemedim Allah koru yarabbi.
- pühh Şu güzelliğe bak be ben doğurdum ! Dedi annem, kuzuya yavrusu Şahin görülmüş diye boşuna dememişler.
- Hadi ya Gidelim ! Dedim anneme, ardından babam yanımıza geldi beni görünce şaşkınca baktı adamcağız.
- Zuhal hayatım biraz abartılı olmamış mı ? Diye sordu babam, babişko ne yaptın sen. Şu an bombayı eline alıp pimini çekti elinde tutuyor.
- hayır çok güzel oldu ! Diye savundu kendini annem, ardından babamla susmayı tercih edip hep birlikte evden çıktık. tam kapının önüne inmiştim ki Nermin abla, Nesrin hanım ve Derini gördük. Annemle Nesrin Hanım birbirlerine kötü kötü bakıyorlar, Derin Hemen yanıma geldi.
- Merhaba Zuhal Hanım, siz Sude'nin annesi olmalısınız Memnun oldum Ben Derin ! Annem gülümsemekle yetindi, şunları söyledi.
- Ben de memnun oldum güzel kızım !
Daha düne kadar eğer o kızla görüşürsen, senin o bacaklarını ortadan ikiye ayırırım diyen o değil sanki çevir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Fatma (Düzenleniyor)
Randomİçinizi ısıtacak sıcak bir hikaye okumak ister misiniz, o zaman gelin hep birlikekte genç kızımız Sude'nin hikayesine tanık olalim. Sude 17 yaşında hayat dolu bir genç kız, erkesin onu tanımladığı bir söz vardır "Erkek fatma". Çünkü zira Tam kavgası...