Su an salonda babamla, annemin çenesini çekiyoruz. Maşşallah makineli tüfek gibi dırdır konuşuyor mübarek bir saattir, o değil biraz sussa keşke motoruna yazık biraz soğusun bizi açımıyor bari kendisine acısın. Ama yok hiç bir kuvvet onu Susturamaz, başım döndü Bir o yana bir bu yana dönüyor. Babamın da olaya el atacağı yok, En iyisi ben gireyim devreye. Allahım sen beni koru yarabbim gencecik kızım yaşamak benimde hakkım.
- Anne biraz sakin olup otursan mı ? Diye sordum. O ne lan ? Ring filmindeki Samara gibi döndü, Bana doğru yaklaşıyor usul adımlarla. Aceba duvarı mahkapla delip karşı tarafa mı geçsem?
- Sen bana saçlarını yoldurmak mı istiyorsun ! Dedi gözlerini kocaman açarak, Kafamı Hayır der gibi başımı salladım, bu sefer Babam da müdahale etti.
- Zuhal Allah aşkına yeter otur şuraya ! Sabahtan belli bir o tarafa bir bu tarafa başımız sulandı az daha sallasak yayık ayranın döneceğiz ! Diye isyan etti babam annem bu sefer ona kızgınca baktı, ardından ellerini beline koyup söze atıldı.
- Sen şuna kısaca üzüldüm Onu dövdüğüne desene ! Dedi annem gözlerindeki öfkeyi görmemek elde değil. Bir saniye Ya ne demek istedi ? babama döndüm, bana mahcup bir şekilde bakıyor.
- Anlamadım ben Babam Niye üzülsün ki ? Diye sordum, Her ikisi de şaşkınca bana baktı. Allah Allah bir dolaplar dönüyor ama. Babam söze atıldı.
- Yok bir şey kızım Hadi sen git odana ! Dedi babam, oldu olacak çocuklar duymasın gibi mutfak deseydin ya baba, ayağa kalktım odama doğru yürüdüm annemin arkadan sesi geliyor susmuyor bir ya.
- Sakın o kadının kızı ile görüştüğünü görmeyeyim bacaklarının ortadan ikiye ayırırım ! Dedi Zuhal Sultan, dengesiz bu kadın ya vallahi, sonra birden odaya daldı.
- Güzel kızım sen aç kaldın değil mi sana yemek getirdim ! Dengesizlik diz boyu anlatmama gerek yok görüyorsunuz, tepsiye aldım ve yemeye başladım.
- kız sen bu kıyafetlerle mi gittin okula ? Diye sordu annem, ona doğru dönüp başımı salladım, ne var ya kıyafetlerimde ? Gossip Girl dizisindeki Serena gibi giyinip mi gitseydim ben onun gibi olmam için saat dörtte kalkmam lazım.
- Biraz kız gibi giyin ! Yine mi aynı konu Ben böyle iyiyim arkadaş, Kimse de değiştirmez kimse. Büyük lokma ye büyük konuşma ! Ulan Abdurrahman yine mi geldin lan küsmedin mi bana sen ! Aman ne küsmesi ya.
- Aman Anne ne var halimde ? Diye sordum birden dolabıma yöneldi, Allah'ım ne yapıyor yine. Of bana geçen gün aldığı pembe elbiseyi gösterdi, şimdi kusacağım Bu ne biçim renk. Ya sırf kızım diye bu rengi giymek zorunda mıyım ben, sokakta yürüyüş yapacağım yeminle pembeye hayır diye.
- Bak bu elbise dolabında çürüyüp duruyor ! Dedi annem Farkındayım ama keşke sen fark etmeseydin, şimdi ömür boyu başımın etini Yer bunu giy diye. Ben giyer miyim, asla Bir ömür boyu top oynamam ama yine de o elbiseyi giymem.
- Adına elbise denen o bez parçasını Üzerimde bir ömür boyu göremezsin ! Dedim ya şuna bak sanki Şeker Kız Candy gelip kustu.
Kız ne güzel elbise işte giy, Yine mi sen Abdurrahman. Hey Canım ben geldim ! Bu arada deminki olay için kusura bakma Abdurrahman ya ! Ama bir daha ansızın gelme öyle Senin yüzünden rezil oluyorum herkese ! Ne yapayım kızım sen de isim takma Saydın o zaman bana ! Allah'ım kaç insan evladı iç sesinden azar Yiyor Dur sorarım. Bence o elbiseyi giy hem Demir etkilenir, Sana ne oğlum ister giyerim ister giymem keyfimin kahyası mısın sen. Bence bir kere Giysen fena olmaz, hem seni kız kıyafetleri ile görmeyi çok istiyorum. Biraz daha konuş yarın helvan dağıtılacak Abdurrahman. Iyilik de yaramıyor Ben gidiyorum ne zaman bu erkek Fatmalıktan vazgeçeceksin çok merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Fatma (Düzenleniyor)
Casualeİçinizi ısıtacak sıcak bir hikaye okumak ister misiniz, o zaman gelin hep birlikekte genç kızımız Sude'nin hikayesine tanık olalim. Sude 17 yaşında hayat dolu bir genç kız, erkesin onu tanımladığı bir söz vardır "Erkek fatma". Çünkü zira Tam kavgası...