Sonunda maç sahasına gelebildik, rakip takımı bekliyoruz Derin kenarda bize bakıyo endişeli olduğu her halinden belli. Ben 'sakin ol' bakışı attım , omuzlarını silkti bu Savaş denen çocuğu merak etmiyor değilim. Sonunda teşrif edebildiler, o ne lan ? Hepsi lig takımından çıkmış gibi, havalı bi giriş yaparak bize doğru yanaşıyorlar. Hepsinin üstünde kaliteli eşofmanlar, saçlar desen jöleli resmen : saçlar şekil önümden çekil diye bağırıyor. Ondeki gelip tam karşımızda durdu, uzun boylu geniş omuzlu kaslı kahvemsi gözleri Derin'e doğru döndü göz kırptı o an anladım ki bu Savaş denen çocuk. Demir ise öfkeli bir şekilde olanları izliyor, ama hala enterasan bir şekilde tepkisiz kaldi. Benim bildiğim Demir bu adam mıydı çoktan hastanelik ederdi, sonra çoğunun bakışları bana döndü. Beni baştan aşağa süzdükten sonra alaycı bi şekilde söze atıldı.
- Bu kız ne ayak lan ? Korktunuz için yanınızda kız arkadasınızda mı getirdiniz ? Diye sordu jöle kafa, farkında mı aceba Jöle yüzünden saçları bozulacak.
- Lan hayvan dikkat et o kız boğazında kalmasın ! Dedim öne doğru bir adım atarak, Bana şaşkın bir şekilde bakıyor, tabi ilk defa biri onunla böyle konusuyodur ama herşeyin bir ilki var be gülüm alışırsın canısı.
- Vazgeçtim bu kiz arkadasınız olamaz kimsenin ki olamaz Tam erkek fatma bu kız ! Dedi salak çocuk, Demir tam saldırmak için hazırlanıyordur ki, onu durdurdum bu jöle Kafa yüzünden başı belaya girmesin ben haddini bildiririm onun elerimi belime koyup söze atıldım.
- Erkek fatma bir mertebedir bununla gurur duyorum hacı biliyon mu, sen nesin peki mal ? Salak ? Gerizekali ? Gerçi Bu saydıklarımda mertebedir sen bunları hasmışsın ! Dedim, Suratı mosmor kesti şuna bak ya öyle kalırsın iste. Spor arabanın farları kopsun inşaallah, o büyük evinde kendi sesin yankılansında gayipten sesler duyduğunu sanıp deli damgası ye inşallah. Bir anda 3 kız bize doğru gelmeye başladı havalı bir şekilde, sarışın olan kız liderleri gibi duruyor tam karşımda durup saçlarını arkaya attı ve söze başladı.
- Ay sen kim oluyosunda benim biricik aşkımla böyle konuşuyorsun ! Dedi sarışın kız, bu ne lan anasını satayım kızın mimikleri doğru düzgün yok tabi o kadar boya var ki tek kaşımı kaldırıp konuşmaya başladım.
- Canım sen suratındaki Boya badananı kaldır da gerçek yüzün le konuşayım ! Dedim, bizimkiler gülmeye başladı kız saçlarını savurdu ardından söze başladı.
- Canım biz buna kızlar arasında kendine bakmak diyoruz ! Tabi senin gibi bir erkek fatmanın anlamasına şaşmıyorum ! Dedi alaycı bir ifadeyle, Senin yağarak konuştun o ağzını at emsin.
- En azından benim yüz ifadelerim belli, şuraya bak balık gibi boğuk bakıyorsun ! Dedim gülerek, Hıh diyerek saçlarını savurarak Kenara geçti, yanındaki kızlarla birlikte Derin'e ters ters baktıktan sonra bize doğru döndü. Çantalarından pompom çıkardılar, görende efez kızlar sanır mal bu kızlar ya. Derin bunların arasında iyi bile yaşamış, enteresan bir şekilde onlara benzemiyor.
- Hadi başlamıyor muyuz ? Diye sordu. Rakip takımdan bir çocuk bana uzaylı gjbi bakıyor hayırdır birader Mustafa Topaloğlu mu sandın kendini.
- Bu kız da mı oynayacak ? Diye sordu çocuk. Ardından Savaş denen çocuk konuştu.
- Vallahi oynasın Benim için sıkıntı yok Sonuçta kız ne kadar güzel oynayabilir ki ! Diyerek dalga geçti piç herif, yani sırf kızım diye oynayamayacak mıyım futbolu. Hadi aslanım Göreyim seni Göster şu çocuğa gününü. Sen hiç merak etme Abdurrahman o iş bende.
- Yalnız Sude buradaki hepinizden daha iyi ol oynar benim kardeşim diye demiyorum hepinizi Ezer geçer ! Diyerek beni kolunun altına aldı Demir, sevdiğim erkek bana kardeşim diyor kaderimde bu da mı vardı yarabbim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Fatma (Düzenleniyor)
Randomİçinizi ısıtacak sıcak bir hikaye okumak ister misiniz, o zaman gelin hep birlikekte genç kızımız Sude'nin hikayesine tanık olalim. Sude 17 yaşında hayat dolu bir genç kız, erkesin onu tanımladığı bir söz vardır "Erkek fatma". Çünkü zira Tam kavgası...