Alarm sesiyle uyandım, Bir saniye ya ben kırmamış miydim onu O Ses nereden geliyor. Kafamı yorgandan çıkardım, bu alarm nereden geliyor Aman Zuhal Sultanın işidir kesin koymuştur. Alarmı kapattım Hiç uğraşamayacağım, kafamı geri yastığa gömdüm. Uyumaya devam ettim, Kapı açıldı.
- Saat kaç ! Okula geç kalacaksın kalk çabuk ! Bu sesin sahibi kime ait Tabi ki Zuhal Sultan, Yorganı geri sıyırıp yüzüne baktım.
- Uyandırmaya çalıştığınız
Sude'ye şu anda ulaşılamıyor Lütfen 5 dakika sonra tekrar deneyiniz ! Diyip Yorganı üstüme çektim, arkamı döndüm. Belimde hissettiğim acıyla kendime geldim. Of yine mi terlik ya, iyi çalıştı Bu kadın.- Anne bugünlük Gitmesen olmaz mı ! Dedim oturup başımı okşadı, ateşime bakıyor.
- karnın hala ağrıyor mu ? Diye sordu şevkat dolu sesiyle, Doğru ya o beni hasta sanıyor en iyisi numarayı devam ettirmek. En azından bugünlük. Onları birlikte görmeye kalbim dayanmaz. Ağla kalbim ağla sen ağla Duy Sesimi ! lan Ne işin var yine burada Abdurrahman. Vur kafanı duvarlara vur. Bir sus Abdurrahman seni çekemem. Sen salaksın biliyorsun değil mi ! Niyeymiş o. Hala niye diyor ya Ne olacak kız sordu aşık mısın diye seviyor musun diye aradan çekilirim diye. Bu kızı üzmek istemedim sandığımdan da iyi biri çıktı ona karşı ettiğim bütün bedduaları da geri çekiyorum.
- kızım duyuyor musun beni ? Annemin sesi Beni Kendime getirdi, yüzümü buruşturdum ve kıvranmaya başladım inandırıcı olsun diye.
- Evet anne Karnım çok ağrıyor özel dönemindeyim ya ! Dedim hala kıvranıp, Su ile hap verdi, hapı içiyormuş gibi yaptım Ama içmedim şimdi hasta değiliz Allah muhafaza yan etki felan yapar. Açıkçası bok yoluna gitmek istemiyorum.
- Neyse bu günlük evde kal ! Istenen beklenen hareketler işte, tam çıkacakken aniden durdu gözlerini kısıp ardından söze başladı.
- 2 hafta önce olmamış mıydın sen ! Dedi. Yuh kadındaki hafızaya bak, hafıza değil bilgi deposu mübarek. Kız Yanlış biliyorsun desene, haklısın Abdurrahman.
- Yok be anne Sen yanlış biliyorsun ! Neyse ki hiç sorgulamadan dışarı çıktı, Ben de vurup kafayı yattım.
***
Bir anda annemin sesi ile geri uyandım, yerimden doğruldum.
- Ne oldu anne ? Diye sordum, Zuhal Sultan Kapıyı işaret etti Nermin abla gelmiş.
- Nermin ablan seninle özel bir şeyler konuşmak istiyormuş. Başımı salladım, Annem çıktı Nermin abla girdi.
- Ne bu halin senin ? Diye sordu of Allah'ım o bile fark ettiyse, Yorganı tamamen üstümden çektim.
- Biraz hastaydım da ! Bana imalı imalı bakmaya başladı, bende ne var diye baktım.
- Demir ile Derinin yakınlaşması değil yani asıl olay ! Demesiyle dumur oldum, nasıl biliyor.
- Bakma öyle ufo görmüş köylü gibi ! Derin bana her şeyi anlattı ! Tabi sen ona hastayım demişin ama bana sökmez ! Dedi Nermin abla, leb demeden leblebiyi anlıyor kadın. Gözlerimi kaçırıp söze başladım.
- Yok be abla ne alakası var ben Sadece halsizim O da özel dönemimdeyim de ! Dedim. Bana alnını gösterdi, ardından konuşmaya başladı.
- bak bakayım anlımda enayi mi yazıyor ! Dedi Nermin abla Tabi Derin'i kandırması kolay , ama Nermin abla külyutmaz.
- Derin tam olarak sana ne dedi ? Diye sordum, kıza bak arkadaş yememiş içmemiş gitmiş teyzeine yetiştirmiş. Nermin abla bacağını yatağa uzatıp söze atıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Fatma (Düzenleniyor)
Randomİçinizi ısıtacak sıcak bir hikaye okumak ister misiniz, o zaman gelin hep birlikekte genç kızımız Sude'nin hikayesine tanık olalim. Sude 17 yaşında hayat dolu bir genç kız, erkesin onu tanımladığı bir söz vardır "Erkek fatma". Çünkü zira Tam kavgası...