Nikdo To Nechápe

134 9 0
                                    

Ale.. Tohle není můj pokoj..

Vypadá to tu tak.. Staře.. Jediné co poznávám je fotka na stole kde je nakreslená Clockwork, Toby, Jeff a L. Jack.. Já mám v pokoji na nástěnce podobnou.

Já:" No, radši půjdu prič."
Zvedla jsem se, a vyšla dveřmi a nějakou chodbu, tady byly schody a tak jsem sešla po nich. Nevěděla jsem kudy mám jít, a tak jsem náhodně vešla do kuchyně.

Strašně jsem zpanikařila a vykřikla, když jsem si všimla Cala sedícího u stolu v kuchyni.
Já:"Cale? Kudy se jde prič?!?"
Zněla jsem strašně vyděšeně, on si tu pusu vážně rozřízl!
Jeff:"Kurva Clockwork?!?? Co se s tebou?!? Neříkej mi Cale!!"
Já:" Cale,.. Dobrý Cosplay je jedna věc, ale já vážně nevím kde jsem ani komu to tu patří!! Chci prič!! A mimochodem ty víš kdo jsem!!víš že nejsem Clockwork!! "
Jeff:" Tobě vážně hrabe viď? Zůstaň tu."
Odešel do vedlejšího pokoje a za chvíli se vrátil a táhl za sebou Tobyho.
Nevím o tom že by někdo byl za Tobyho.. Ale možná se jen přidal někdo o kom nevím.
Jeff:" Toby zavolej slendermana, Clocky hrabe.. "Z otráveného tónů přešel ve smích.
Toby:" Clo-clocky!! Co se sta-stalo?!?!
Jeff:"U Zalga.. To sem řek tomu pravímu." Konstatoval Jeff a s křikem "MASKY!!"Odešel.

Já:" Kdo vlastně jsi? Znám tě?"
Přiblížila jsem svůj obličej k tomu jeho, jelikož přes jeho bríle a masku jsem mu neviděla do obličeje.

V tu chvíli začal koktat ještě víc.

Toby:" Clo-clocky!! T-ty si m-mě ne-nepa-nepamatu-ješ!?! "Při tom začal škubat hlavou a rukou.

V tu chvíli se před námi objevil slenderman.

Já jsem strašně vykřikla a schovala se za Tobyho.
Já:" On-on je skutečnej!! Tohle se nedá sehrát!!! Takže ty jsi opravdu Toby!??"
Začala jsem couvat.
Já:"A to byl Jeff?!??!"zakopla jsem o židli, spadla a flákla se o stůl do hlavy. Teď jsem se omráčila sama.

Vzbudila jsem se tak kde jsem upadla opřená o stůl a na zemi. Okolo mě stáli Jeff, Toby, Masky, Sally, Lazari, Slenderman a nad Tobym ještě levitoval BEN.

Já:" Teď asi není nejlepší nápad křičet, co?"
BEN:"A proč by jsi křičela Clocky?"
V tu chvíli se někde ozval zvuk jako když někdo rozkopne dveře.
?? :"Jeffe?!?!? Čekala jsem na tebe Sally a Lazari u parku, ale vy jste se neukázali!!"
A do pokoje vešla Clockwork.
"Clockwork?!??" Ozvalo se zborově kuchyní.

Konec!! Tak zase příště, mimochodem chtěla bych teď být v kůži Mare!!
(jo řekla jsem CHTĚLA) 😄😄😆😆

-Creepy Xenary

(Ne)povedený Creepypasta Cosplay Kde žijí příběhy. Začni objevovat