Takže Co To Vlastně Jsem Zač??

118 10 0
                                    

BEN se asi dost naštval a tak jsem se divila když nezmilel a jen se začal vztekat..
Já:"Když se ti tu nelíbí, tak se rozpixeluj a zmiz ne?"
Poznamenala jsem
BEN:"rád bych.. Ale když jsem se nechal přesvědčit abych se zhmotnil.. Nedošlo mi že mám nízkou baterku.. Nebo jak to říct. A nejsem schopnej zase se změnit v ducha.."
Ke konci už jen mumlal, že mu bylo s těží rozuměl - cítil se totiž trapně, kord když Jeff spustil další salvy smíchu.
Jeff:" Aha!! Takže Beník teď bude muset používat nožičky!!" vykřikl rádoby smutně Jeff.
Já:" Vypadá to tak. " řekla jsem a pohybem jsem naznačila jako že si utírám slzu.
Teď jsem se mu smála i já.

BEN na mě jen vyplázl jazyk a opět se pokusil postavit. A já taky. Oba dva jsme sledovali svoje nohy jako když je vidíme poprvé.

Pokusila jsem se udělat pár kroků předkloněná do předu, abych si udržela rovnováhu. Povedlo se a tak jsem se narovnala. Ale ta křídla se sama od sebe pohnula a já padala, pokusila jsem se zachytit o BENa, ale jelikož je menší než já strhla jsem ho na zem vedle sebe..

Jeff se zase začal smát.

Tohle ještě potrvá..
Já:"Jeffe, doveď sem slendermana!"
Jeff:"Um když jsi teď jeho Proxy, prostě ho zavolej sama, ne?"
Já:"Fajn, SLENDYYYYYYYY!!"
Zakřičela jsem z plných plic, až se Jeff chytil za hlavu a přikril si uši.
Jeff:"Takhle jsem to nemysleeeel!" Zakvílel Jeff.
Jeff:"Kurva jsi Proxy zavolej na něj jen ve své hlavě!!"
Já:"Aha.. Fajn"
Slendermane?!? Pomyslela jsem si.
Ano? Ozvalo se v odpověď.
Můžeš za mnou zajít? Prosím..
Přijď za mnou do kanceláře, Nightmare.
Jak to říct, v tuhle chvíli jsem.. Indisponována..
Ah.. Mare.. Ozval se ten hlas, jen více otráveně.

Na zemi jsem se posadila a odstrčila BENa který mi seděl na nohou.. Na to jak je malej je sakra těžkej...
A přde mnou se objevil Slenderman.
Slenderman:"Tak co potře-" zarazil se uprostřed věty.
Slenderman:"Jeffe, Bene ven! Chci mluvit pouze s Mare.."
Jeff:"Fajn" Odvětil Jeff chytil BENa za předloktí a táhl ho za sebou ven ze dveří.
BEN:"Jeeefeee!!! Pusť mě!! Já můžu jít sám!!" vztekal se BEN.
Jeff na něj jen hodil pohled jako - to myslíš vážně, nebo si ze mě děláš prdel?
BEN se přestal vzpírat a tak ho Jeff prostě odtáhl pryč.

To je rodina tohleto.

Konec! Zase jindy, ju?
😏😏😄😄😆😆

-Creepy Xenary

(Ne)povedený Creepypasta Cosplay Kde žijí příběhy. Začni objevovat