Asi Jsem V Průšvihu

134 11 1
                                    

Clockwork přešla až k nám.
Clockwork :"A co je kurva tohle? "
Řekla dost uraženým hlasem.
Já:"Možná mě teď budete konečně poslouchat.."
Zhluboka jsem se nadechla.
Já:"Moje jméno je Ma-"
Hned jsem byla přerušena.
Jeff:"Proč Teda vypadáš jako Clockwork?!?"
Clockwork:"Myslíš si že je normální krást životy ostatním lidem?!?"
Já:"Možná by jste mě mohli nechat domluvit.. Takže, jak už jsem se pokusila říct jmenuje se Mare.. S kamarády jsme měli v plánu udělat creepypasta cosplay... No a když jsem potkala na kraji parku jeho.
"Ukázala jsem na Jeffa."
myslela jsem si, že je to Cal, který se převlékl za Jeffa.. No a další šli za Sally, Lazari, Jane a Laughing Jacka. No.. Já jsem si vybrala Clockwork.. Je to podle mě nejlepší Creepa. "

Clockwork:" Myslím, že až budeš po smrti.. Změníš názor."
Jeff:" Jak jsi jen mohla!! Nejlepší creepypasta jsem přece jááá!! "
Křičel Jeff a rukama rozhazoval tak, že praštil Tobyho do obličeje, při čemž ho srazil k zemi.

Toby se mu to pokusil oplatit ale netrefil se a praštil clockwork, ta si to taky nenechala líbit a už se prali všichni jen Sally Slenderman zvedl chapadly do vzduchu, při čemž se snažil odtáhnout Jeffa, který se do rvačky pustil rovnou s nožem.

Já jsem se pokusila odcouvat pryč a najít cestu ven.. Ale v tu chvíli se okolo mě obmotalo chapadlo a už jsem byla u stropu, společně se Sally.

Já:"Tohle dělají často?" zeptala jsem se šeptem Sally.
Ta jen pokývala hlavou na znamení souhlasu.

Tak jsem prostě počkala..za chvilku se vedle mě vznášel i Jeff a Toby. BEN někam zmizel a na zemi zůstala jen Clockwork a Lazari protože ani jedna z nich neměla potřebu ublížit té druhé.

Já:" Tak to by bylo.. A teď bych třeba mohla jít domů ne?"
Ovšem že ne..
Slenderman:"Je mi líto.. Ale nemůžu tě jen tak pustit, víš kde je naše sídlo, tím že by jsi to někomu řekla, by jsi nás dostala do ohrožení..."
Prohlásil slenderman takovým elektrickým a strašně nepříjemným hlasem.

Jenom jsem polkla.

Slenderman mluvil dál.
Slenderman:" Takže.. Vlastně ti můžu dát na vybranou... Řekněme, že creepypasty se tu zdržují čím dál, tím méně a to znamená, že když někoho z nich potřebuji.. Nikdy tu není a tím mluvím i ke svým proxyjům," hodil naštvaný" pohled" po Tobym a Maskym.

Mimochodem Masky se krčil za gaučem s flaškou piva.

Slendernan:" No prostě vždycky to alespoň jeden z nich chybí a tak ba se mi hodilo mít dalšího.. Jestli chápeš jak to myslím. No a nebo tě prostě zabiju...Vyber si.

Položil Sally na zem a zmizel-takže my ostatní jsme spadli na zem z dvou metrové výšky.

Já:" Kurva.." Zamumlala jsem, jelikož jsem si narazila záda.
Ostatní chvíli taky nadávali ale pak se jsme se zvedli. A všichni až na mě, Maskyho a Tobyho.

Já:"No.. Toby? Můj u se na něco zeptat?"
Toby:"Ja-jasně."
Já:"No, jaký je to vlastně bejt proxym?"
Toby:"Če-Čekal jsem že se na to ze-zeptáš. "
V tu chvíli se ozval Masky z poza gauče, už "mírně" na šlupky.
Masky:"Já ti řeknu, jaký to je! Ta chobotnice se ti může vrtat v hlavě kdy chce, ví všechno co si myslíš i všechno co řekneš, může ti mluvit v hlavě! A když ho neposlechneš, způsobí ti strašnou bolest! Ten zkurvenej znak začne Pálit a cítíš se, jako by se ti měla rozskočit hlava.
Naprosto Skvělej život.. "
Dokončil Masky a sesunul se zpět za gauč.
Já:" Páni.. Myslela jsem, že právě Masky moc nemluví.
Toby:"Ale do-docela to vy-vystihl, až na to-to že můžeš by-bydlet v tomhle po-polo-rozpadlém mansion, ale za-zase se nemusíš starat o jí-jídlo a tak.. Vždycky se to záhadně ob-objeví v ledničce."
Usmál se,teda asi.. Přes tu masku mu opravdu nevidím do obličeje..

Já:" No ale asi je to lepší než smrt ne? "
Toby pokrčil rameny," asi jo.."

Masky:" Vem to Clockwork, aspoň po mě toho nebude chtít tolik! "
Zase se ozval zpoza gauče.
Ten už měl vážně asi dost..

Konec! Tak zase jindy!!

-Creepy Xenary

(Ne)povedený Creepypasta Cosplay Kde žijí příběhy. Začni objevovat