Páni, vlastně jsem ani neviděla Clockwork.. Od té doby co mě.. Zabila..
No kouknu se po ní.Já:"Clockwork!!!"
Chodila jsem chvilku po domě a volala na ni.
Najednou se ozvalo z kuchyně.
"co je Mare?!?"
Já:"Aha tady jsi!"
Vešla jsem za ní.
"Já:"Podívej je ze mě mrtvej anděl, nebo tak něco!"
Clockwork:"Umhm.. Zajímavý jsi teprve druhej kdo se jím stal a já ho viděla."
Já:"Vážně?!? Kdo to byl??"
Clockwork:"Jmenoval se Den.. Byl to svobodný anděl, takže když se proměnil z toho co jsi ty, stal se nejčastější formou fallen angelů, takže mu nikdo nemohl poroučet a prostě se toulal po světě, a nedopadlo to s ním dobře, myslím že na konec skončil u Zalga.. "
Já:" Aha.. To mě mrzí.. "
Já:" Víš toho víc o druzích fallen angelů? "
Clockwork :" Ovšem, znám všechny. "
Já:" A řekneš mi jaké to jsou? "
Clockwork :" Jo jasně..
Takže nejčastější jsou svobodní andělé, ale to už víš co je dále jsou tu guard angels, to jsou prostě strážci, jsou většinou nepřátelští ke všem, až na jednu osobu ke které se upnou a chrání ji. Dále jsou tu Bloody angels, ty mají kůži jako popel a ta se i jako popel chová, když se jí někdo dotkne, odpadne, ale zase se zregeneruje, bez té "kůže" jsou nezranitelní. Pak například Deadly angels a ti jsou jako proxyjové pro slendermana. Zabíjí pro jednoho člověka. Pak Dark & Light angels, mají velkou sílu a hrají tak nějak na obě strany, jsou dobří i špatní zároveň. A pak jsou tu už jen element angels, ti umí do určité míry ovládat živly, na a na konec Doctor angels, umí léčit. "Domluvila, páni tak to musím vstřebat.
Já:" Díky Clockwork, moc jsi mi pomohla. "
Clockwork :" hm.. Není zač"
Pak jsem odešla, musím najít Jeffa.-Creepy Xenary
ČTEŠ
(Ne)povedený Creepypasta Cosplay
Short StoryHolčina jménem Mare, se rozhodne se svými přáteli uspořádat Creepypasta Cosplay. Ovšem na cestě k místu setkání přes místní park, se stane něco, co by v životě nečekala.