No a proč ho hledám? Myslím si, že by mi mohl pomoc s tréningem právě on, jelikož podle toho co vím, umí skvělé zacházet s nožem, no a od té doby co jsem se převlékla za Clockwork a nosila nože na opasku.. Se mi to docela zalíbilo.
Měla jsem štěstí, seděl u schodů a hrál si se smiledogem.
Já:"Ahoj Jeffe.."
Jeff:"Čau, takže ty už můžeš chodit?"
Rozšířil se mu úsměv.
Já:"To zní strašně, když se na mě tak díváš, ale řekněme, že už jo. No každopádně bych na tebe měla prosbu.."
Jeff:"No??"
Já:"Nemohl by jsi mi pomoct trénovat, myslím jako v boji.."
Jeff:"Já sice myslel že fallen angels nebojují, ale asi jo?"
Já:"Super!! Díky!! Kdy můžem začít???"
Skoro jsem skákala radostí.
Jeff:"Jak chceš." Pokrčil rameny.
Já:"Tak hned!!?!"
Jeff:"Fajn.. Pojď ven." Zvedl se a odešel i se smiledogem těsně za ním.
Já se pokusila jít více méně rovně za nimi.Došli jsme až ven.
Jeff si stoupl do prostřed trávníku a sledoval mě, jak se pořád snažím udržet rovnováhu, protože sebou ta křídla trochu škubala.
Jeff:" No, fajn"
Jeff vytáhl z kapes dva nože.
Jeff:"Pokus se mi alespoň jeden z nich sebrat." Řekl a natáhl ruce před sebe.
Pokrčila jsem rameny, tohle nemůže být až tak těžké... Ne?Předklonila jsem se a rozběhla se proti němu. Ale ty zkurvený křídla sebou škubly kousek před Jeffem a já zase spadla na záda. Přímo do kaluže bahna.
Jeff ještě pořád držel oba nože, ale hlavně se strašně smál.
Jeff:"Tak znova!" Zakřičel když se trochu uklidnil.
Postavila jsem se a šla zpátky tam, od kuď jsem vyběhla.Fajn, znova jsem se rozběhla a když sebou křídla začala házet kousek od Jeffa obstála jsem a neskončila zase v kaluži ačkoli jsem měla co dělat. Pokusila jsem se mu sebrat jeden z nožů, ale jemu stačil jediný pohyb a já skončila s řeznou ránou na dlani.
Já:"Auu!!" Zakřičela jsem.
Jeff:"Fajn, tak jinak." A hodil po mě jeden z nožů.
Jeff:"Postřeh!"
Já bych se byla noži vyhla ale ne s křídly. Naštěstí se nůž zastavil někde mezi peřím. Tak jsem si nůž vzala do ruky.
Jeff:"Znova Nightmare!!"
Jen jsem si povzdechla a nabíhala jsem znovu.Takhle to pokračovalo asi hodinu, a já skončila se spoustou šrámů, jeden za každý nepovedený útok. No tak snad to vyjde lépe jindy...
-Creepy Xenary
ČTEŠ
(Ne)povedený Creepypasta Cosplay
Short StoryHolčina jménem Mare, se rozhodne se svými přáteli uspořádat Creepypasta Cosplay. Ovšem na cestě k místu setkání přes místní park, se stane něco, co by v životě nečekala.