Novej PROXY JE TU!!

120 12 0
                                    

Zvedla jsem se a prošla se po pokoji až jsem si všimla svého odrazu v zrcadle.

Kdo to je?!?

Počkat.. Můj odraz.. To jsem já.. Položila jsem ruku na zrcadlo.

Měla jsem sice stále černé vlasy, ale sahaly mi až ke stehnům a z mírně vlnitých se stali naprosto rovné. Měla jsem černé linky a bílé stíny.. Když jsem se jich dotkla nesmazali se.. A nad jedním okem jsem měla tři malé hvězdy. Co hůř.. Měla jsem naprosto černé oči, bělmo i duhovky. Údivem jsem otevřela pusu.. A moje zuby.. Byly ostré jako břitva všechny dokonale špičaté. Pak jsem se otočila a podívala se na svole vlasy se zadu.

A najednou mě něco odrazilo od zrcadla a já přistála obličejem na zemi.

Auu.. To za dnešek nejsem dost omlácená?

Vstala jsem a měla jsem velký problém se nepřevážit do zadu.. Pak jsem se zase otočila k zrcadlu a strnula.

Já.. Já měla křídla.. Vypadala jako andělská ale byla celá černá z malinkých peříček.

Já:"Co to kurva má jako znamenat!!! "
Rozkřikla jsem se po celém mansion.

V tu chvíli do dveří vrazili Jeff a BEN.
"Páni.." vydechli oba dva najednou.

Já:"Kde je Slenderman?!??" Zakřičela jsem k nim. Pokusila jsem se jít ke dveřím, ale zavrávorala jsem a spadla na záda.

Jeff i BEN se začali strašně smát.
Já:"Hele BENe umíš ty vůbec ještě pořád chodit?!? Pořád se jen vznášíš!!"
BEN:" Jasně že umím chodit, ale to bych se musel zhmotňovat a to je.. Nepraktické."
Já jsem se jen posadila.
Já:" Stejně to dokaž!"
BEN:"fajn.."
Ben se rozpixrloval a objevil se vedle mě na zemi.
Já:"páni BENe ty jsi vážně malej!"
Poznamenala jsem.
Něco zavrčel, ale to jsem mu nerozuměla, měl totiž moc práce s tím udržet se na nohou. Pokusil se asi o dva kroky, ale zakopl si o vlastní nohu a spadl asi metr ode mě.

Jeff se smál pořád a já se jen přidala.

Pro zatím konec uvidíme se jindy.. Brzy!

-Creepy Xenary

(Ne)povedený Creepypasta Cosplay Kde žijí příběhy. Začni objevovat