Já:"Dobře no.. Toby?.." můžeš.. Můžeš zavolat slendermana? Rozhodla jsem se.. "
Toby:" A jsi-jsi si jis-tá?
Já:" Ano.. Pro někoho, komu i těch pár přátel říká Nightmare, je to nejlepší volba... Tedy snad.."
Toby:"Dobře.. Už-už to ví."Už instinktivně jsem o krok ucouvla, když se předemnou objevil.
Slenderman :"Nuže, potvrdíš mi to?"
Já:" A-ano.. Chci se stát proxym.."
Slenderman :"Ovšem. Pojď se mnou"
Jen jsem kývla.
Šli jsme po schodech až jsme došli do 4. patra.
Já byla totálně vyčerpaná, asi mám vážně špatnou kondyčku.
No každopádně jsem ho následovala do nějaké kanceláře.
Slenderman:"posaď se." pokynul mi k židli na proti stolu. Poslechla jsem.
Slenderman :"Jsi si jistá?"
Já:"Mám snad na výběr?"
Slenderman":Ovšem že, pamatuješ na možnost b)? "
Já:" hm.. Dobře tak jsem si tedy jistá. "
Pokrčila jsem rameny.
Chvilku přecházel po místnosti a pak opět promluvil.
Slenderman :" No.. Každopádně budeš potřebovat přezdívku a masku.. Ostatně tak jako každý můj proxy. "
Já:" No už jsem si tak nějak zvykla na jméno Nightmare.. "
Slenderman :" To není moc originální, ale fajn, tedy Nightmare. No tak si sežeň něco aby jsi schovala svůj obličej. "
Já:" Dobře"
Stoupl si mi za záda a nožem mi něco vyřezával na krk. Dost to bolelo.. Ale to se dá přežít... Jak znám povídky o slendermanovi, tak se mi tam objeví přeškrtnuté kolečko.. A pak kdo je tu neoriginální.
Pak si rozřízl dlaň a přitiskl mi ji na rameno. To řezání bylo ve srovnání s tímhle nic. Strašně to pálilo, jako by to hořelo a kůži mi to jakoby rvalo na kousky. Začaly mi téct slzy.
Pokusila jsem se je setřít Ale.. Nebyly to slzy jako takové.. Byla to krev...
Páni.. Tohle má myslím že BEN taky..
Jen jsem to přešla a docela v tichosti jsem si dál trpěla.Po chvíli boles odpadla na tolik, že jsem byla schopná otevřít oči. Slenderman se opíral o knihovnu a sledoval mě.
"Slyšíš mě?" Ozval se mi hlas v hlavě.
"Ano" odpověděla jsem v duchu.
"skvělé, teď se jdi prostě zabít. Když řekneš někomu z Creepypasta, budou mít radost." Zasmál se ten hlas.
" No dobře.Sešla jsem dolů ze schodů, fajn tak kdo to bude.. Možná bych to měla nechat na Clockwork.. Nebo na Jeffovi od něj by ta smrt byla alespoň rychlá.. Rozhodně to nebude Laughing Jack.. To je strašnej sadista.
Fajn, tak půjdu za Clockwork.Já:"BENe? Kde je Clockwork?"
Zastavila jsem se před BENem který seděl na gauči s herní konzolí v ruce.
BEN:"Um víš že by jsi si už měla sundat ten kostým? "
Já:"Jej.. Já zapomněla.. No ale stejně, kde je?"
BEN:"Sedí venku za barákem a asi má depresi, nebo tak něco."
A vrátil se ke hraní her.
Fajn, našla jsem koupelnu a konečně jsem zase vypadala jako já - Černé vlasy pod ramena, velmi světlá pleť, ale pro jistotu jsem si nechala ty nože za opaskem. Je super zase vidět objema očima.Vyšla jsem za mansion, zadním vchodem a opravdu, pod stromem seděla nehybně Clockwork.
Já:"Clockwork? Jsi v pořádku?"
Clockwork :"Jo a nech mě bejt!"
Já:" Já se omlouvám.. Ale pro mě to byla jen hra.."
Clockwork:"A co já s tím? Víš jak se cítím když si mě každý spletl s kopií, co si splácala kostým během deseti minut!"
Já:"Ovšem.. Ale ten kostým mi trval několik hodin.. Ale to není to hlavní. No.. Teď budu Proxy.. A mám se zabít.. Takže nechceš to udělat ty? Myslím si že by ti to mohlo zvednout náladu.."
Dlouhou dobu mě sledovala a pak se Pousmála.
Clockwork :"Dobře."
Přišla jsem blíž a odhodila oba nože ze svého opasku a zavřela jsem oči.
Clockwork si vzala jeden ze svých nožů.
Já jsem jen ucítila pálivou bolest v hrudi.
A pak jsem se probudila opět v posteli v jednom z těch starých pokojů.Omlouvám se za konec kapitoly které se podobá jednomu předešlém.. Asi jsem tupá na nápady. 😆😆😆
-Creepy Xenary
ČTEŠ
(Ne)povedený Creepypasta Cosplay
Krótkie OpowiadaniaHolčina jménem Mare, se rozhodne se svými přáteli uspořádat Creepypasta Cosplay. Ovšem na cestě k místu setkání přes místní park, se stane něco, co by v životě nečekala.