8.BÖLÜM
Pil suk o gece uyuyamamıştı.Jong hyun’un onu öpmesi onun zihnini altüst etmişti. Şuana kadar onun için farklı şeyler düşünmemişti ama partiye onun ile gelmesini söylediğinde mutlu hissettiğini hatırladı.Peki yarın onu görünce ne yapacağım ne diyeceğim diye düşündü.Bunları düşünürken tüm gece uyuyamamıştı.
JinRi’nin odaya girmesi ile düşünceleri dağıldı.
JinRi: Kalktınız mı hanımefendi? Dün gece beni neden beklemeden döndün anlat bakayım şimdi.
Pil suk: Ahh JinRi özür dilerim biraz şaşkındım aklım karışıktı.Seni düşünemedim. Yanlız mı döndün eve?
JinRi: Beni boşver şimdi. Ne oldu ki? En son Jong Hyun ile bekliyordunuz.
Pil suk: (Jinri yi kapıya doğru çekerek) Boşver yaa okula geç kalacağız giyinmem lazım dedi ve kapıyı kapattı.
JinRi : (arkadan gülerek bağırıyordu) kesin jong hyun ile bir şey oldu dimi. Yaa aç kapıyı neyse okula beraber gidiyoruz ben seni konuşturmasını bilirim.
ChiSoo ve Jong Hyun sınıfa gelmişlerdi.Dün geceden sonra ikisininde baş ağrısı geçmemişti.Ki Moon içeriye girdi.
Ki Moon: OO Selam beyler.Ayılabildiniz mi bari biraz hı? Amma ağırsınız hee öldüm sizi taşırken.
ChiSoo: Şöyle bağırmayı keser misin? Başım çatlıyor zaten birde senin sesin …
Ki Moon: Tabii senin gibi danayı eve kadar taşıyan arkadaşına bunları söylüyorsun haa.Ne derdin vardı da içtin içmeseydin o kadar dostum.
JinRi yol boyunca Pil suk’un ağızından bir laf alamamıştı.Çok merak ediyordu onu böyle şaşkın hale getiren olayı.Sınıfa girdiklerinde Pil suk direk Jonghyun ile göz göze geldi.Jong Hyun ona boş boş bakıyordu.Heyecanladı direk yerine oturdu.Ardından Jinri de oturdu.
Ders arası verdiklerinde Jinri, Pil suk’u yine şıkıştırdı.
Jinri: Hadi artık ya neler oldu merek ediyorum.Sabahtan beri kaçtın artık kaçamazsın, dinliyorum.
Pil suk: Peki söyleyeceğim. Ama bak baştan söylüyorum öyle mana yüklemeler, gülmeler filan yok.
JinRi: Tamam anlaştık anlaştık J
Pilsuk: Dün gece seni beklerken JOng Hyun’u uyandırmaya çalışıyordum. Tam o sırada şey oldu…
Jinri: Ne oldu, ne oldu çatlatma.
Pilsuk: Şeyy .. Beni öptü..Ohh söyledim oldu mu?
JinRi: Öptü müüü ? (biran çok bağırmıştı. Etraftakiler duymuştu.Tabii Chisoo ve JOng hyun da oradaydılar.Ve yanlarına gittiler.)
Pilsuk: Yaaa Mikrafonla söyle istersen hıı.Bak duydular geliyorlar off Jinri..
Jong Hyun: Ne oluyor kızlar? Ne öpmesi?
Pil Suk: (kıvırmaya çalışarak) Ooo Öpmek mi? Evet ne öpmesi Jinri(Pil Suk topu Jinri ye atıp kenara çakildi)
Chi Soo: JinRİ sen dedin ya şimdi öptü diye.
JinRi: Ben mi dedim(Bir yandan Pil suk’ a bakarak) E-e-vet dedim Çünkü öptü.(Herkesin boş bakışları Jinri’nin üstündeydi) Şimdi diyeceksin kim öptü diye hehh dizide ki çocuk kızı öptü.O yani.
ChiSoo: Bu yani öyle mi?
JinRi: (gülerek)Tabii ya haha siz ne sandınız ? Nyse biz gidelim az çalışalım.Hadi Pil suk..(Pilsuk un koluna girerek ilerlediler.) Beni öne attın Rezil oldum sayende.Nasıl duydular beni onlar ya.