3.Bölüm (Biri Bana yaklaşıyor)

32 6 0
                                    

Jin ri ve Jong hyun mutlu bir şekilde uçaktan inmişlerdi.Etrafa bakındılar bekledikleri kişilerin daha gelmemiş olduğunu gördüler.Jin ri, Jong hyun’a lavobaya gitmesi gerektiğini söyledi.Aradan biraz zaman geçip dışarı çıktığında Jong hyun karşısında yalnız duruyordu.Tam bu sırada arkadan bir ses duyuldu.

--Yaa!!Geçiktim mi?Ee Kore’ye hoşgeldin...Uzun zaman oldu...

Jong hyun gülümsüyordu.Jin ri arkasını döndü.Duyduğu ses uzun boylu, yakışıklı bir gençten gelmişti.Genç ,Heyecanlı ve bir o kadarda mutlu gözüküyordu.Hızlı bir şekilde yanından geçip Jong hyun’a doğru yaklaşmıştı.Ve bİrbirlerine sıkıca sarılmışlardı.Peki kimdi bu diye düşündü içinden.Tam bu anda Jong hyun ona seslenmişti.

Jong hyun:Jin ri gelmiyor musun?Bak seni kiminle tanıştıracağım.(Jin ri yaklaştı, Jong hyun devam etti.)Bak bu Kore’de ki kuzenim PARK CHİ SOO..

Jin ri:Tanıştığıma memnun oldum.Ben de Choi Jin ri,dedi ve elini uzattı.

Park Chi Soo karşısında ki kızı görünce adeta tutulup kalmıştı.Sanki onu daha önce görmüş gibi hissediyordu.Gözlerinde ki ifadeyi sanki yıllardır biliyormuş gibi tanıdıktı...Bunları düşünürken Yine jong hyun seslendi.

Jonghyun:Kuzen, Jin ri’nin eli havada kaldı.Kendine gel istersen.Böyle şaşkındır benim kuzenim kusura bakma Jin ri.

Chi soo: aaa... e eevet kusura bakmayın ben ee kuzenim geldi diye biraz heyecanlıyımda..Ben de memnun oldum dedi ve elini sıktı.Sonra devam etti. -----Peki gidebiliriz artık.

Jinri:Siz gidin beni almaya abimin arkadaşı gelecek.aa geldi bile.

Chisoo:Jonghyun sen bu akşam bizdesin annem yemeğe bekliyor akşam gidersin yurduna.

Jinri:Peki sonra görüşürüz

Onlardan ayrıldıktan sonra Jinri yurduna gitti.

Akşam yemekten sonra Jong hyun ve Chi soo odaya geçtiler.

Chi soo:E kuzen anlat neler yaptın Amerika’da iken.Okulun bitti mi erken döndün.

Jonghyun:Yok 1 yıllığına geldim.Okulda yapılan yarışmada burada ki okulda okumaya hak kazandım.

Chi soo:Gerçekten mi?Vayy çok sevindim.:)Demek telefonda söylemediğin süpriz bu.Peki hangi okul bu ?

Jonghyun:İşte asıl süprizi şimdi söylüyorum.Bundan sonra seninle aynı okuldayız.

Chi soo:İşte bu habere ne denir ki.Tam süpriz yaptın bana.E yarın beraber gideriz okula kal burada.

Jonghyun:Yok bu gece kalmayayım Jinri’nin yanına gitmem lazım yardıma ihtiyaçı vardır belki.(Chi soo birden duraksadı.Aslında oturduklarından beri Jinri’yi nasıl soracağını bilmiyordu.İşte fırsat bulmuştu.)

Chi soo:Kuzen Jinri’yi nereden tanıyorsun acaba?Kız arkadaşın mı?

Jonghyun:Yook ne Ne alakası var kuzen yok öyle birşey.Aynı okuldaydık sadece.O da benim gibi seçmeleri kazandı.

Chi soo: (heyecanla)Yani o da mı bizim okulda okuyacak.?(birden fırladı ve elinde ki kahveyi üzerine döktü)Aahhhhhh YANDIMMMM!

Jonghyun:Dikkat etsene yandın?

Chi soo: (üfleyerek )Ayy yok önemli değil.Sen söyle aynı okulda olacağız öyle mi?

Jonghyun:E e evet de niye bu kadar heyecanlandın kahveyi bile döktün?

Chi soo:Hiiççç ne olacak ki hiççç

Ertesi gün Jonghyun ve Jinri için yeni bir yıl başlamıştı.Okul müdürü onları çok iyi karşılamış ve vakit kaybetmeden sınıflarına götürmüştü.İçeri girdiklerinde bütün gözler birden onlara çevirilmişti.Müdür konuşmaya başladı.

Seni Hatırlamak İstiyorumTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang