| 2 Eylül 2018 |
Koca bir gün. Mina ona her gün notlar bırakan, sürekli onu izleyen sapığını bir gündür görememişti. Mesajlarına bakmıyor, yanına gelmiyordu.
Mina başında ne kadar korkup garipsese de ona alışmıştı. Aralarına arkadaşlık girmiş, ona bağlanmasını sağlamıştı. Günaydın notlarını, mesajlarını alamayınca omuzlarına bir ağırlık, aklına bir soru düşmüştü.
"Acaba başına bir şey mi geldi?"
Bu soru aklını yitirmesine neden olabilecek cinstendi. Korkuyordu. Son gördüğünde mutlu ayrılsalar da dertli duruyordu. Doğum gününü kutlarken aldığı o telefon her ne kadar mutlu gözükmeye çalışsa da onu üzmüştü.
Mesaj atmanın fayda etmediğini anlayan Mina telefonunu eline aldı ve rehberde adını bulup onu aradı.
Üçüncü aramasında açılan telefonda tanıdık olduğu sesin aksine yabancı, kalın bir ses vardı.
- Kimsin? dedi karşıdaki ses. Mina bu adamdan hiç hoşlanmamıştı.
Ayrıca aklına yeni bir soru daha eklenmişti.
"Yoksa kaçırıldı mı?"
Öhm okurum olmasa da yazı eklemek istedim.
Bölümleri bilerek kısa tutuyorum çünkü muhtemelen ilerleyen bölümler çok uzun olacak.
Parça parça olsun biraz ehehe
Konu anlaşılmamıştır sanırım çünkü henüz tamamlamadım biraz eksiklikler var.
Onlar sonraki bölümlerde tamamlanır.
Neyse okuduğunuz için teşekkür ederim eheh
Lütfen beni destekleyin yeni hesaba geçtim bulunmak istemediğim için bu sefer de oy kıtlığı yaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Afraid | JJK
Fanfiction❝Korkuyorum, seni sevdiğimi söylemekten. Hayatını mahvetmekten korkuyorum.❞