| 7 |

91 15 9
                                    

| 3 Eylül 2018 |

Mina ellerini ipekten de yumuşak olan o güzel saçlardan çekti. Duruşunu düzeltip elini tutacaktı ki JungKook'un sıkıca tuttuğu şeyi görmesiyle elini çekti.

Elinde hafifçe yıpranmış küçük bir defter duruyordu.

Biraz zorlayarak da olsa elinden alabilmişti.

- Özür dilerim, canını yakmış olmalıyım. dedi ve alnına minik bir öpücük bıraktı.

Dikkatle ilk sayfayı açtı. Boştu.

Sonraki sayfayı çevirdi. Minik bir yazı karalanmıştı.

| 22 Aralık 2016 - Perşembe |

Bugün bir kız gördüm. Çok güzel görünüyordu. Dalgalı saçlarını omuzlarına düşürmüş, giydiği beyaz elbiseyle bir meleği andırıyordu. Tanrı aşkına okulda elbise giymek de ne? Tüm dikkatleri üzerine topluyor.

Mina üzülmüştü. JungKook'un kendisinden hoşlandığını sanıyordu.

Üzülmesine rağmen JungKook'un elinden bile bırakmayacağı kadar önemli olduğunu düşündüğü defteri okumaya devam edecekti.

Pişmanlıklarıyla yüzleşmeye hazır mıydı?

Değilse bile, olmalıydı.

Minik bir not: Profilimde de paylaştığım gibi, Kore'deki eğitim ve yaş sistemi farklı olduğundan tarihler buranın eğitim düzenine göre ve kurgudur. Lütfen tarihlere aşırı takılmayın.

116 kelime 116 kelimedir tamam mı?

Bundan sonra JungKook ağzından okuyacağız.

Kookie'mizle tanışmaya hazır mısınız?


I'm Afraid | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin