| 2 Eylül 2018 |
Merak, insanın başını belaya sokan, bir süre sonra çıldırmasını sağlayan; kimi zaman da istediğine kavuşturan, bulduğunda dünyaları ona veren lanetli bir duygudur.
Endişe ise merak ile birlikte gelir. İnsanın aklında bir sürü soru doğurur. "O nerede? Ne yapıyor? Yaşıyor mu? Güvende mi?.."
Bu ikisi insanı çileden çıkarır.
Mina da endişe ve merakın pençesine düşmüştü. Korkuyordu. Onu bir daha görememekten, notlarını alamamaktan, başına bir şey gelmesinden korkuyordu.
Kendisini seviyor muydu yoksa sadece bir sapık mıydı öğrenmek istiyordu.
Kimdi o? Nereden çıkmıştı? Bunları bilmek istiyordu.
Anlayacağınız, Mina kafasında soru işareti istemiyordu.
- Asıl sen kimsin? dedi kendinden emin sandığı titrek sesiyle. Sesinde endişe vardı. Biraz da korku serpilmişti.
Karşıdaki adam biraz güldükten sonra cevapladı.
- Ben babasıyım. Sevgilisiyle tanışmak isterim. dedi alayla.
"Sevgilisi" kelimesi Mina'ya tuhaf hissettirmişti. Ayrıca neden bu kanıya vardığını da merak etmişti.
Mina sorulardan kaçtıkça yenileri ekleniyordu.
- Ben sevgilisi değilim. dedi bu sefer cesurca. Çünkü gerçek buydu. Aralarındaki ilişki ne tam olarak bilmese de sevgili olmadıklarından adı gibi emindi.
- Bu yüzden mi telefonunda "Yaşama Sebebim" diye kayıtlısınız küçük hanım?
Yaşama sebebim...
Normal şartlarda Mina'yı klişelikten kusturacak olan bu iki kelime şimdi güzel hissettirmişti.
Bilmiyordu ki anlamını.
Yakında öğrenecekti.
Ama öğrendiği için ölmek isteyecekti.
Yine kısa bir bölüm.
Cidden uzayacak bakın söz veriyorum sdfkjhdfsk
Mrs_Slothful'a teşekkürlerimi sunarım jfkdshkjf
Kendisi yazar tarafından seviliyor ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Afraid | JJK
Fanfiction❝Korkuyorum, seni sevdiğimi söylemekten. Hayatını mahvetmekten korkuyorum.❞