3'

427 16 0
                                    

Lynn pov

Na een uur te hebben gedanst ploffen we allemaal neer op de grond en op de bank. "Truth or Dare" roept Corbyn naar mij. "Truth" zeg ik lachend. We hebben duidelijk gedronken. "Hoeveel vriendjes heb je gehad in Miami?" Vraagt Corbyn geheimzinnig.
"Geen een.." zeg ik een beetje ongemakkelijk. Corbyn kijkt me verbaasd aan en ik verander snel van onderwerp. "Jack, truth or dare"
"Truth" zeg Jack mompelend. "Welk meisje zou je als eerste zoenen die hier zit?" Jack twijfelt en zegt uiteindelijk voorzichtig Emma. Daniel geeft de 'blijf-van-der-af' blik en Jack draait zich meteen met een beschaamd hoofd om. Jack kijkt naar Amy "Dare" zegt Amy lachend met een rare stem. Jack pakt zijn telefoon erbij en zet een truth or dare app aan. "Zo is er meer sensatie, 18+?" We knikken en Jack drukt op de knop van dare. 'Ga de komende 2 rondes bij de linker persoon heel sexy op diegene zijn/haar schoot zitten. Amy kijkt naar Jonah die links van haar zit en dan weer naar Zach die rechts van haar zit. "sorry Zach" mompelt Amy en ze loopt naar Jonah toe en gaat zitten. Zach word rood en kijkt naar de grond. Ze schreeuwt ineens keihard dat Corbyn aan de beurt is. "Truth" schreeuwt Corbyn terug. Corbyn drukt op de knop van truth en wacht af het rad begint te draaien en komt uiteindelijk op 'Als je 1 iemand in deze kamer moest doen wie zou dat dan zijn?'
"Pass" zegt Corbyn zacht. "Awh please Corbyn zeg het!" Zegt Jonah lachend.
Er bestaat geen pass in dit spel zegt Daniel zelfverzekerd. "Oke, oke Amy" hoor ik hem beschaamd zeggen. Ik kijk een beetje verdrietig naar de grond. Ik hoopte heel erg dat er stiekem een "Lynn" uit zijn mond zou komen maar nee hoor een "Amy". Ik zucht en kijk naar Amy waarvan haar mond is open gevallen. Amy staat op en springt op Corbyn. "Ik wist wel dat ik de knapste was" grinnikt Amy. Ik zie Corbyn met een brede glimlach en kijk dan naar Zach waarvan hij nog roder is dan ooit. Zach staat op en loopt naar de gang. "Zach wacht!" hoor ik Amy schreeuwen en Amy rent meteen achter Zach aan. En toen waren we nog maar met zijn 6en zucht ik. Corbyn staat op en loopt naar de gang waar Zach en Amy in gesprek zitten. Hij opent de deur en hij draait zich meteen weer om. Wat is er gebeurd? vraagt Emma nieuwsgierig. Emma, Jonah, Daniel, Jack en ik staan op en lopen naar de gang waar Zach en Amy staan te zoenen. "Oeps" zegt Emma lachend. Ze stoppen meteen en ze kleuren allebei een beetje rood. Ineens gaat de deurbel de pizza's zijn aangekomen en Corbyn en ik lopen naar de deur toe en nemen de pizza dozen aan. Corbyn betaald en gooit de deur dicht. "PIZZA TIME!!!!" schreeuw ik zo hard als ik kan en loop naar de woonkamer. Ik zet de muziek zachtjes aan en ga zitten. Nu we pizza aan het eten zijn schiet me ineens een vraag naar binnen. "Corbyn, waar zijn je ouders eigenlijk?"
"Een romantisch weekendje weg" zucht Corbyn. Ik lach en concentreer me weer op mijn pizza. Nadat we onze pizza's op hebben gegeten besluiten we weer om te gaan dansen. Het is 22:30 en we hebben morgen gewoon weer school maar dat maakt ons niet uit. Na een paar 'spring' nummers komt er een romantisch sloom nummer op. "Schuifel time!" Schreeuwt Jonah zo hard als die kan en loopt dan heel sexy naar Jack toe en pakt Jack vast. "Oh nee" schreeuwt Jack en hij probeert los uit de armen van Jonah te komen maar Jonah is veel te sterk en houd Jack vastgeklemd na een paar seconden te proberen te ontsnappen heeft Jack het opgegeven en schuifelt hij nu heel romantisch met Jonah. Emma en ik ploffen neer op de bank en Daniel komt langzaam aanlopen en kijkt naar Emma. "Emma zou je met me willen dansen?" komt verlegen uit zijn mond Emma knikt en staat op. Ik zit nu nog op de bank naast Corbyn "Echt totaal niet ongemakkelijk" fluister ik in zijn oor. Corbyn staat op en steekt zijn hand uit naar mij ik sta op en daar staan we dan met zijn allen in de woonkamer te schuifelen. Ik vraag me af waarom ik dit eigenlijk doe. Ik ben net nieuw komen wonen in de stad en sta nu al te schuifelen met een of andere boy. Gelukkig is het nummer voorbij en komt er weer een dans nummer op. Ineens krijg ik erge hoofdpijn en buikpijn. Ik voel dat het zwaarder word in mijn hoofd. Natuurlijk heb ik veel te veel gedronken en was ik veel te druk en bij die gedachte val ik op de grond en hoor ik een harde klap.

✰ the only person i love ;; why don't we.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu